پیشرفت اقتصادی فارس با تعامل نمایشگاه بین المللی و اتاق بازرگانی فارس

فرهادی گفت: همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و اتاق بازرگانی فارس در برگزری نمایشگاه های دانش بنیان موجب کسب نتایج مثبت در تولید و اقتصاد استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی فرهادی»، امروز (چهارشنبه 7 اردیبهشت) در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: تحقق شعار سال، سرلوحه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس است و با کار جهادی در این راستا گام بر می دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: انتخاب شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) حول محور اقتصادی، تولید و اشتغال نشانه اهمیت اقتصاد و تولید در کشور است و بخش خصوصی در تحقق این اهداف نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، همکاری با بخش های دولتی و خصوصی به صورت کار جهادی را در اولویت گذشاته است و تعامل اتاق بازگانی فارس به عنوان کانون های مهم اقتصادی استان و تولیدکنندگان بخش خصوصی با نمایشگاه بین المللی فارس موجب کسب نتایج مثبت در تولید و اقتصاد استان خواهد شد.

فرهادی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه ویژه شرکت های دانش بنیان از برنامه های اصلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان در سال جاری است زیرا دانش و صنعت و استفاده از تولید دانش بنیان در  توسعه و پیشرفت بسیاری از کشورها موثر بوده است.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه های اختصاصی برون مرزی و جذب هیئت های تجاری و اقتصادی خارجی نیز از اهداف ماست و با هم افزایی ظرفیت ها، برنامه ریزی و اقدامات مشترک و ارتباطات داخلی و خارجی اتاق بازرگانی فارس مانند شناسایی و معرفی شرکت ها و فعالان تولیدی و صنعتی داخلی و خارجی و می توان فرصت های تجاری جدید ایجاد کرده و افزایش تولید و اشتغال آفرینی و تقویت تولید دانش بنیان در ساتان را رقم زد.

«جمال رازقی»، رئیس اتاق بازرگانی فارس نیز در این جلسه از برگزاری نمایشگاه و برنامه های حمایتی در حوزه تولید دانش بنیان استقبال و آمادگی کامل اتاق بازرگانی فارس را در این زمینه اعلام کرد.

کد خبر 1170085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha