مصداق حفظ صیانت از جنگل توسط خود مردم مشهود است

گیل‌چالانی با بیان اینکه مردم خودشان می‌توانند از جنگل و منابع طبیعی به نحو احسنت صیانت کنند گفت: مصداق حفظ صیانت از جنگل توسط خود مردم مشهود است.

«غلامرضا گیل‌چالانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با اشاره به مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اظهار کرد: یکی از مهمترین مسائل بحث قاچاق چوب است و از تمامی ظرفیتها بالاخص ظرفیت دهیاران برای جلوگیری از قاچاق چوب استفاده و همکاری متقابل با اداره منابع طبیعی انجام می‌شود.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه فعالیت سمن ها در زمینه حفظ و صیانت از جنگل ضروری است افزود: مردم خودشان می‌توانند از جنگل و منابع طبیعی به نحو احسنت صیانت کنند.

 

وی از نصب دوربین‌های پلاک خوان در مسیرهای منتهی به جنگل خبر داد و با اشاره به اقدام اخیر سیم بان های اداره توزیع برق شهرستان در روستای پنگاپشت که با هوشیاری از آتش زدن عمدی جلوگیری کردند گفت: مصداق حفظ صیانت از جنگل توسط خود مردم مشهود است.

 

گیل‌چالانی تصریح کرد: برای حفظ و صیانت از جنگل و پوشش های جنگلی، جلوگیری از  ورود خودرو به مسیرها و محورهای جنگلی، تهیه بانک اطلاعاتی قاچاقچیان  چوب و نیز شناسنامه دار کردن اره موتور داران کمک شایانی خواهد کرد.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: باید کمیته نظارت بر کار گاه های چوب فعال شود و بازدیدهای دوره‌ای  و مستمر در دستور کار قرارگیرد و از ورود چوب قاچاق نیز جلوگیری به عمل آید.

 

 

 

کد خبر 1170104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha