کمک‌های مومنانه خیرین اتاق بازرگانی اهواز در ماه رمضان

همزمان با ایام پرفضیلت رمضان با همکاری نیکوکاران اتاق بازرگانی اهواز بالغ بر ۴۰۰ بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهواز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، همزمان با ایام پرفضیلت رمضان با همکاری نیکوکاران اتاق بازرگانی اهواز بالغ بر ۴۰۰ بسته ارزاق میان خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اهواز توزیع شد.

 

«جمال شیبه» مدیرکل کمیته امداد خوزستان امروز (چهارشنبه ۷ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزود: این بسته‌های ارزاق در راستای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان با مشارکت خیرین مرکز نیکوکاری اتاق بازرگانی اهواز تهیه و پس از بسته بندی در اختیار نیازمندانی قرار داده شد که با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) از قبل شناسایی شده بودند.

 

«شهلا عموری» نیز با تقدیر از خدمات این نهاد اضافه کرد: نقش کمیته امداد در استان‌های کمتر توسعه یافته تنها به عنوان کمک‌رسانی اقتصادی به مردم نیست و آنچه شاهد هستیم تقویت بنیه مالی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مددجویان است.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز با ابراز امیدواری از همکاری مشترک اتاق بازرگانی و کمیته امداد در جهت کمک به معیشت مددجویان تصریح کرد: کمیته امداد نقش مهمی در تقویت معیشت مددجویان دارد و اتاق بازرگانی اهواز آماده همکاری با این نهاد است.

 

کد خبر 1170189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha