افتخارآفرینی حافظ آران و بیدگلی در مسابقات سراسری قرآن دانشگاه پیام نور

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از افتخارآفرینی حافظ قرآن کریم این شهرستان در مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه پیام نور خبر داد.

سعید ضابطی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بهار قرآن در ماه مبارک رمضان، فعال قرآنی و حافظ  آران و بیدگلی در مسابقات قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور افتخارآفرین شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: جوان فرهیخته قرآنی آران و بیدگلی «ابوذر فلاحتی» در بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری دانشگاه پیام نور در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم موفق به کسب رتبه نخست شد.

 

ضابطی تصریح کرد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «موعود عارفان» و خانه قرآن «مستغفرین بالاسحار» زیر نظر استاد ابوالفضل رحیم فعالیت خود را از سال ۱۳۹۳ آغاز کرد و با تربیت بیش از ۲۰۰ جوان و نوجوان حافظ قرآن، تاکنون در  مسابقات متعدد استانی و کشوری حائز رتبه های برتر شده است.

 

به گفته وی، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت موعود عارفان از موسسات برتر شهرستان از لحاظ قبولی در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت بود.

 

شهرستان آران و بیدگل در شمالی ترین نقطه استان اصفهان به واسطه فعالیت های گسترده در حوزه توسعه و ترویج حوزه قرآن کریم و عترت به عنوان شهر نمونه قرآنی کشور شناخته شده است.

کد خبر 1170244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha