کمک دولت سیزدهم برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر گرگان/ ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می‌شود

مقسم با اشاره به کمک دولت برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر گرگان از خریداری ۴۰ دستگاه اتوبوس جدید برای توسعه این ناوگان خبر داد.

«حجت مقسم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهار کرد: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهر گرگان یک ضرورت است و امسال با کمک دولت شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

 

سخنگوی شورای اسلامی‌ شهر گرگان گفت: عمر‌ مفید و استاندارد بخشی از اتوبوس‌های شهر‌ گرگان‌ به پایان رسیده و نیازمند نوسازی است. در سال های قبل به علت محدودیت های مالی شهرداری نتوانست همه این اتوبوس‌ها را نوسازی کند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۶۰ دستگاه اتوبوس در گرگان نیازمند نوسازی و جایگزینی است، ادامه داد: در سفر رئیس جمهور این موضوع مطرح شد که مورد موافقت دولت قرار گرفت و ۴۰ دستگاه سهمیه برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی گرگان در نظر گرفته شد. 

 

مقسم‌ افزود: اختصاص این اتوبوس‌ها مشروط به این شده که ۲۰ درصد مبلغ از سوی شهرداری گرگان تامین شود و ۸۰ درصد دیگر هم از طریق وزارت کشور تامین خواهد شد. خوشبختانه شهرداری گرگان سهم ۲۰ درصدی خود را برای خریداری اتوبوس‌‌های جدید واریز کرده است و به زودی شاهد اختصاص این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری گرگان خواهیم‌ بود.

 

کد خبر 1170245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha