قول وزیر نیرو به گلستانی‌ها/ تابستان امسال در استان خاموشی نداریم

سنگدوینی گفت: در جلسه اخیر مجمع نمایندگان، استاندار و جمعی از مدیران گلستانی با وزیر نیرو و معاونانش، وزیر قول داد تابستان امسال شاهد خاموشی در استان گلستان نباشیم.

«رمضانعلی سنگدوینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با اشاره به جلسه اخیر مجمع نمایندگان، استاندار و برخی مدیران استان گلستان با وزیر نیرو اظهار‌کرد: با توجه به مشکلات کمبود آب و قطعی‌های برق در سال گذشته وزیر نیرو قول‌هایی برای حل این مسائل به استان داده بود که در جریان سفر معاونان وزیر به استان هم تصمیمات خوبی گرفته شد.

 

دبیر مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی‌ افزود: در جلسه روزهای گذشته که ۴ ساعت طول کشید تصمیمات خوبی در خصوص رفع مشکلات برق، کم آبی، شیرین‌ سازی آب دریا و استفاده از آب های لب شور و غیره گرفته شد که باید زودتر عملیاتی شود.

 

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در این جلسه از سوی وزیر نیرو قول داده شد این بود که در تابستان امسال، مشترکان برق در گلستان شاهد خاموشی نخواهند بود که امیدواریم‌ این قول عملی شود.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: بودجه های خوبی هم برای این موضوعات پیش بینی شده است که با تخصیص بموقع آن بخش قابل توجهی از مشکلات استان حل خواهد شد.

 

وی بیان کرد: در جلسه اخیر با وزیر نیرو مسائل کم آبی و مشکلات حوزه برق و فاضلاب به صورت استانی دیده و مطرح شد و امیدواریم در نهایت تصمیماتی گرفته و اقداماتی انجام‌ شود که نفع آن به مردم‌ برسد.

 

 

کد خبر 1170250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha