یک باب مدرسه جدید در شهر چمگلک احداث می‌شود

جهانگیری از احداث یک باب مدرسه جدید در شهر چمگلک خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی صورت گرفته تا با توجه به افزایش جمعیت شهر چمگلک نسبت به گذشته و کمبود فضای آموزشی، یک مدرسه جدید در این شهر احداث شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (چهارشنبه ۷ اردیبهشت) در نشست با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر چمگلک بخش مرکزی شهرستان اندیمشک اظهار کرد: شهر چمگلک با پتانسیل‌های بسیار خوبی همچون عبور رودخانه دز از کنار این شهر، ظرفیت تبدیل شدن به یک شهر گردشگری را دارد.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه عمرانی در شهر چمگلک صورت گرفته است افزود: طی سال‌های اخیر با پیگیری و جذب اعتبارات لازم از سوی نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، چندین پروژه مهم در حوزه عمرانی در این شهر ایجاد شده است.

 

وی اذعان کرد: اعضای شورای اسلامی و شهرداری شهر چمگلک باید خادم مردم باشند و به رأی مردم احترام بگذارند و با وحدت و همراهی با دیگر مسئولان شهرستان اندیمشک، جهت خدمت خالصانه به مردم شهر چمگلک قدم بردارند.

 

جهانگیری از احداث یک باب مدرسه جدید در شهر چمگلک خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌ریزی صورت گرفته تا با توجه به افزایش جمعیت شهر چمگلک نسبت به گذشته و کمبود فضای آموزشی، یک مدرسه جدید در این شهر احداث شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شهر چمگلک مشکلاتی در حوزه آب، زمین ورزشی و آسفالت دارد که تلاش می‌شود با تعامل و هماهنگی با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برطرف شوند.

 

کد خبر 1170262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha