جریان مقاومت ثمره روز قدس است

حجت‌الاسلام قربانی بر حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: امام (ره) راهپیمایی روز قدس را از همان ابتدای انقلاب ابداع کردند و این رویداد جهانی شد و جریان مقاومت که ثمره روز قدس است، امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام علیرضا قربانی» ظهر امروز (چهارشنبه 7 اردیبهشت) در سی‌و نهمین نشست شورای اطلاع‌رسانی خوزستان، با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص روز قدس اظهار کرد: برنامه روز قدس از اوایل ماه رمضان در ستادهای استانی و شهرستانی کلید خورد و برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص صورت گرفته است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه 2 سال به علت شیوع کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نشد و امسال بعد از فروکش کردن بیماری، راهپیمایی با قوت اجرا می‌شود افزود: عمده هدف ما حضور گسترده مردم در این رویداد مهم بین‌المللی است.

 

وی اضافه کرد: اگر راهپیمایی با کیفیت اجرایی بالا برگزار شود ولی مردم استقبال نکنند، عملا موفق نبودیم، لذا از عناصر و ارکان اصلی در این عرصه اطلاع‌رسانی دقیق، تبیین و چرایی راهپیمایی و انعکاس این رویداد است.

 

حجت‌الاسلام قربانی با بیان اینکه عمر راهپیمایی روز قدس به اندازه عمر انقلاب است تصریح کرد: امام (ره) راهپیمایی روز قدس را از همان ابتدای انقلاب ابداع کردند و این رویداد جهانی شد و جریان مقاومت که ثمره روز قدس است، امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

 

وی عنوان کرد: افتخار می‌کنیم جریان کار فرهنگی که بخشی از آن راهپیمایی‌ها و حضور مردمی در میدان است، همه ساله بوده و برد بین‌المللی داشته است؛ از این رو عمده تمرکز کا باید بحث اطلاع‌رسانی، تبیین و انعکاس این رویداد جهانی باشد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان یاد آور شد: بعد اطلاع رسانی و مستندسازی راهپیمایی جهانی روز قدس در رسانه ها و فضای مجازی مورد است و باید از ظرفیت رسانه‌های استانی و محلی در این بخش مهم و تاثیرگذار استفاده کرد.

 

کد خبر 1170268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha