لزوم تبادل نظر مسئولان اجرایی گیلان با هیئات مذهبی برای اعتلای جایگاه استان

حجت‌الاسلام مهدوی ضمن تاکید بر لزوم تبادل نظر مسئولان اجرایی گیلان با هیئات مذهبی برای اعتلای جایگاه استان گفت: تشکل‌های مذهبی و هیئات از پشتوانه‌‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» امروز (چهارشنبه، ۷ اردیبهشت) در دیدار هیئات و تشکل‌های دینی با استاندار گیلان ‏اظهار داشت: تشکل‌های مذهبی و هیئات یکی از پشتوانه‌‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه باید روند حرکت تشکل‌ها و هیئات مذهبی رو به تعالی و پیشرفت باشد تصریح کرد: روز جهانی قدس را در پیش داریم و با توجه به فروکش کردن ویروس منحوس کرونا تشکل‌ها باید ورود جدی داشته باشند و این روز مهم را بسیار جدی بگیرند. 

 

مهدوی از ثبت چیزی حدود هزار تشکل دینی در سامانه طوبی خبر داد و اضافه کرد: تشکل‌های دینی و مذهبی با گفتمان‌سازی، انتقاد دلسوزانه، راهگشا و منصفانه می‌توانند در مسیر اعتلای کشور و استان گیلان و برطرف کردن موانع قدم بردارند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از استاندار گیلان برای برگزاری این نشست صمیمی اضافه کرد: تشکل‌های مذهبی استان گیلان گاهی اوقات مسائل اجتماعی را به موضوعات زندگی شخصی خود ترجیح می‌دهند و حضور پرشورشان در دوران شیوع کرونا، توزیع مواد ضدعفونی کننده و بسته‌های معیشتی بین نیازمندان مصداقی آشکار از این امر است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان اضافه کرد: گفت‌و‌گو و تبادل نظر مسئولان اجرایی کشور و استان گیلان با هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی آثار درخشان و پرباری را برای اعتلای جایگاه استان خواهد داشت.

 

مهدوی حفظ مصلحت نظام را به تعبیر امام خمینی ره اهم بر موضوعات دیگر دانست و خاطرنشان کرد: در بیان انتقادات و درخواست‌ها و مطالباتمان باید همواره توجه داشته باشیم که در جامعه بی‌انگیزگی به بار نیاورد بلکه مسیر بهتر شدن امور و رفع کمبودها را فراهم کند.

 

کد خبر 1170276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha