لزوم برخورد جدی با زمین‌خواران در اندیمشک

جهانگیری با تأکید بر لزوم برخورد جدی با زمین‌خواران گفت: متأسفانه برخی از افراد سودجو در برخی از مناطق شهرستان اندیمشک همچون دوکوهه اقدام به زمین‌خواری کرده‌اند که با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (چهارشنبه ۷ اردیبهشت) در نشست مطالبه‌گری و بررسی مشکلات شهرک دوکوهه که با حضور جمعی از مسئولان و تعدادی از اهالی این شهرک در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد اظهار کرد: مردم شهرک دوکوهه دغدغه‌های به حقی دارند و مسئولان شهرستان اندیمشک در حال خدمت مردم هستند و درب اتاق همه مدیران ادارات بر روی مردم باید باز باشد.

 

فرماندار اندیمشک افزود: مردم و مسئولان در کنار هم دیگر هستند و امروز نیز با وحدت، تعامل و تلاش شبانه‌روزی می‌توانیم بر همه مشکلات فارغ آئیم و دوکوهه را توسعه دهیم.

 

وی با تأکید بر لزوم برخورد جدی با زمین‌خواران اذعان کرد: متأسفانه برخی از افراد سودجو در برخی از مناطق شهرستان اندیمشک همچون دوکوهه اقدام به زمین‌خواری کرده‌اند که با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

 

جهانگیری با بیان اینکه قطار توسعه شهرستان اندیمشک متوقف نمی‌شود تصریح کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، پروژه‌های متعددی در شهرک دوکوهه در حوزه عمرانی و ورزشی احداث شده و یا در دست احداث هستند.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» نیز برگزاری این نشست را اقدامی خداپسندانه و ارزشمند دانست و ابراز کرد: این اقدام، بازتاب مثبتی بین مردم خواهد داشت و سبب خیر و برکت در شهرک دوکوهه می‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک خاطر نشان کرد: نام دوکوهه مقدس است و در سراسر کشور از این نام ارزشمند به نیکی یاد می‌شود.

 

در ادامه این نشست، مشکلات شهرک دوکوهه توسط اهالی مطرح شدند، مدیران مرتبط گزارشی در حوزه کاری خود ارائه کردند و صدور دستورات لازم توسط فرماندار اندیمشک صورت گرفت.

 

کد خبر 1170286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha