نمایشگاه «بهار ضیافت» باعث تغذیه روحی نسل نوجوان و جوان جامعه می شود

حجت الاسلام قاسمی گفت: نمایشگاه «بهار ضیافت» بهترین فرصت برای مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه جهت تهیه محصولات مورد نیاز و تغذیه نیاز روحی آنهاست.

حجت الاسلام و المسلمین «رضا قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد با غرفه محصولات مربوط به نماز و ترویج آن در نمایشگاه قرآن وعترت با عنوان «بهار ضیافت» شرکت کرده است.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد به نقش ستاد اقامه نماز در مسائل دینی و مذهبی اشاره کرد و گفت: نماز ستون دین اعمال و رفتار انسان است و ترویج آن در جامعه دینی به ویژه برای نوجوانان و جوانان یک ضرورت است.

 

وی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز استان برنامه های متنوعی در طول سال به مناسبت های مختلف به ویژه در ماه مبارک رمضان در دستور کار دارد، ادامه داد: این ستاد به همین مناسبت در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت مشارکت کرد.

 

حجت الاسلام قاسمی یادآور شد: محصولات نماز، کتاب نرم افزارهای مختلف قرآنی و نماز، فروش اقلام نماز در این نمایشگاه وجود دارد تا نمازگزاران بتوانند به راحتی به این محصولات دسترسی داشته باشند.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رویدادهای فرهنگی و قرآنی در جامعه تاثیرگذار هستند، یادآور شد: همان طور که جسم انسان نیازمند غذا بوده، روح انسان نیز نیازمند برنامه ها و فعالیت هایی است که به وسیله این نمایشگاه می توانند تغذیه روحی شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه «بهار ضیافت» و برنامه های جنبی آن بهترین فرصت برای مردم به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه جهت تهیه محصولات مورد نیاز و تغذیه نیاز روحی آنهاست.

 

حجت الاسلام قاسمی افزود: علیرغم اینکه نمایشگاه در ماه مبارک رمضان برگزار شده، شاهد حضور قشر نوجوان و جوان جامعه در این نمایشگاه برای تامین نیاز روحی خود هستیم.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه، پیشنهاد داد نمایشگاه به صورت مستمر ادامه داشته باشد و تلاش کنیم این نمایشگاه‌ها در فصل‌های مختلف سال نیز در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 1170313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha