تقویت و ترویج روحیه بسیجی راهی موثر برای حرکت موفق انقلاب در گام دوم

سرهنگ مهجوری گفت: انقلاب اسلامی برای حرکت موفق در گام دوم نیاز به تقویت و ترویج روحیه بسیج دارد و امروز بسیج در اقشار مختلف نسخه عملیاتی و راهبرد دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سرهنگ «محمد مهجوری» فرمانده سپاه ناحیه اراک در مراسم گرامیداشت هفته بسیج کارگری و در جمع کارگران و مدیران کارخانجات استان مرکزی که عصر روز گذشته (7 اردیبهشت) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و تقدیر از فعالیت ها و تلاش های جامعه کارگری گفت:جامعه کارگری همواره در همه صحنه ها حضور فعال داشته و در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک بسیج و فرهنگ بسیجی را مهمترین شاخصه پیروزی در دفاع مقدس دانست و افزود: بسیج با ابتکار حضرت امام(ره) تشکیل و با  همین بسیج مردمی انقلاب اسلامی در برابر تهدیدات و توطئه های  دشمنان ایستادگی کرد و بیمه شد.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بسیج در انقلاب اسلامی تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد، ادامه داد: بسیج با نقش آفرینی موثر در مقاطع مختلف انقلاب به امید و مایه دلگرمی مردم تبدیل شده و کارآمدی بسیج در مقاطع مختلف این نهاد مردمی را به نسخه شفابخش مشکلات تبدیل کرده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تلاش کارگران در سنگر تولید همچون جهاد فی سبیل الله است چراکه در شرایط فعلی دشمنان نظام اسلامی اقتصاد و تولید را هدف قرار داده اند و کارگران عزیز نقش موثری در خنثی سازی توطئه های دشمنان ایفا می کنند.

 

گروه های جهادی کارگری پیشگام در امر خدمت رسانی به مردم هستند

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک در ادامه با تاکید بر اینکه گروه های جهادی کارگری پیشگام در امر خدمت رسانی به مردم هستند، اضافه کرد: با توجه به صنعتی بودن شهر اراک در بسیج ناحیه اراک برنامه های مختلفی در دستور کارقرار دارد که در کانون ها و دفاتر بسیج کارگری و با تکیه بر گروه های جهادی کارگری اقدامات موثری در راستای حل مشکلات کارگری و تحقق جهش تولید برمی دارد.

 

سرهنگ مهجوری اضافه کرد: در سطح شهر اراک ۳۶۰ گروه جهادی شناسنامه دار در عرصه های مختلف سازماندهی شدند و به مردم و ولی نعمتان انقلاب خدمت رسانی می کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: گروه های جهادی کارگری پیشگام در امر خدمت رسانی به مردم هستند و در مقاطع مختلف خصوصا سیل و کرونا خدمات بسیار گسترده ای به مردم و ولی نعمتان انقلاب ارائه کرده اند.

 

سرهنگ مهجوری خاطر نشان کرد: در سالجاری با توجه به شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی برنامه ریزی های هدفمند در این راستا انجام شده و در راستای رفع مشکلات کارخانجات و تحقق جهش تولید شتابنده حرکت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

کد خبر 1170340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha