نور قرآن نعمت بزرگی برای جامعه است

حجت الاسلام ستوده گفت: نور قرآن نعمت بزرگی برای جامعه است که موجب هدایت در وجود آدمی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «مهدی ستوده» شامگاه (7 اردیبهشت ماه) در آئین تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در مسجد رحمانیه پیرمادر گفت: تحسین و تکریم از فعالان قرآنی یک سنت بسیار خوب است که موجب تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به یادگیری از کلام الهی می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: چنین محافلی که نخبگان قرآنی را گرم هم می آورد می تواند برای نوجوانان و جوانان قوه حرکتی برای آموزش مفاهیم قرآن کریم باشد و امیدواریم با برپایی این محافل شاهد افزایش قاریان قرآن کریم در سطح جامعه باشیم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه نور قرآن نعمت بزرگی برای جامعه است که موجب هدایت در وجود آدمی می شود، یادآور شد: طبق فرمایش قرآن کریم جامعه نیازمند 3 چیز است تا جامعه آرمانی را رقم بزند.

 

حجت الاسلام ستوده خاطر نشان کرد: داشتن گذشت و عفو در همه سطوح خانواده، آشنایان و دوستان، دعوت به آرامش و خوبی و انرژی مثبت به خانواده است.

 

در ابتدای این مراسم، «مصطفی آمون» ضمن خیر مقدم گویی به فعالان قرآنی کانون های مساجد و میهمانان ویژه مراسم، اظهار داشت: برکت این محافل به ساختن یک شبکه قرآنی منسجم برای ترویج این معارف غنی الهی است که می تواند موجب متحول اجتماعی و قرآنی در جامعه شود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: همه مشکلات و آسیب های اجتماعی با اتکا به این شبکه قرآنی می تواند در جامعه رفع و رجوع شود.

 

وی اضافه کرد: امیدوارم نور و نعمت قرآن شامل حال و زندگی همه فعالان کانونهای مساجد شود که در این راه گام های بزرگی برای ترویج این معارف برداشته اند.

کد خبر 1170354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha