اجرای سرود ۳۱۳ نفری  سلام فرمانده همزمان با روز قدس در ملایر

حجت الاسلام قهری گفت: سرود ۳۱۳ نفری ده نودی های ملایر با عنوان« سلام فرمانده» در روز قدس اجرا می‌شود.

« حجت الاسلام علیرضا قهری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: مسجد امام هادی(ع) درسال 96 با همت و کمکهای خیرین و مردمی با همکاری جوانان جهادی در منطقه مسکن مهر ملایر  احداث شده است.

 

 مسئول پایگاه بسیج امام هادی(ع) ملایر با بیان اینکه  فعالیت های خوبی  از زمان احداث این مسجد  انجام می‌شود افزود: در همه مناسبتها برنامه های خوبی را داریم که در ایام ماه رمضان نیز برنامه های قرآنی ، احیای شب های قدر، و... را در ابن مسجد داشتیم.

 

 وی با اشاره به اینکه مسکن مهر از امکانات کمتری برخوردار است  گفت: با توجه به نیاز خانواده ها و دور بودن از مرکز شهر یک کلاس پیش دبستانی نیز برای کودکان در مسجد در ایام سال تشکیل شده است که  کودکان با حضو ر در این کلاسها از برنامه های دوره پیش دبستانی نیز بهره مند می‌شوند.

 

 حجت الاسلام قهری یکی از برنامه های این مسجد را توجه به برنامه های فرهنگی و تشکیل گروه سرود برشمرد و تصریح کرد: از سال گذشته گروه نورالهادی با تشکیل  گروه سرود از بین کودکان و نوجوانان گروه سرودهایی را تشکیل داده که در مناسبت های مختلف چند اجرا داشته اند.

 

 وی از تشکیل گروه سرود ده نودیها با عنوان « سلام فرمانده» در ملایر توسط گروه نور الهادی خبر داد و گفت: 313 نفر از کودکان ده نودی شامل دختران و پسران همزمان با روز قدس در میدان امام حسین(ع) ملایر سرود «سلام فرمانده» را اجرا خواهند کرد.

 

 وی با بیان اینکه تمرین  و هماهنگیهای لازم برای اجرای این سرود  در هفته جاری انجام شده است گفت: از بین گروه سرود 313 نفری شناسایی استعدادها را خواهیم داشت تا به صورت منسجمتر بتوانیم چند گروه سرود را در مناسبتهای مختاتلف داشته باشیم.

کد خبر 1170376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha