کمک ۲۰ میلیارد ریالی مردم نجف آباد به آزادی زندانیان غیرعمد

مردم نجف آباد در قالب گلریزان و مشارکت حداکثری نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان کمک کردند.

خبرگزاری شبستان-اصفهان: قطار آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با مشارکت و همت مردم استان اصفهان از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز به حرکت کرده و این روزها سرعت بیشتری یافته است.

نجف آبادی ها که همواره در حوزه های مختلف پرچم دار بوده اند این بار نیز در امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیز پیشتاز شده و در یک وحدت و انسجام متعالی نزدیک به 20 میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک نقدی داشتند.

 

حضور مسئولان و فعالان صنعتی و خیرین در ویژه برنامه یک شهر ضیافت و مشارکت عمومی در پرداخت کمک برای این امر خیر سبب آزادی بیش از 10 نفر شده که ستاد دیه استان اصفهان و خادم یاران رضوی نیز در این امر کمک کردند.

 

*مشارکت خیریه های در آزادی زندانیان

 

دادستان عمومی و انقلاب نجف آباد با اشاره به فعالیت عام المنفعه در این شهرستان گفت: خیریه ها در بخش های مختلف برای رفع نیازهای مردم و منطقه کمک می کنند.

«حسین گرامی« افزود: کمک به معیشت خانواده زندانیان و آزادی آنان از جمله اقدامات و همکاری های خیریه ها بوده که دو ماه یکبار بسته معیشتی در بین خانواده زندانیان توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: خیریه امام موسی کاظم(ع) و خیریه حمایت از خانواده زندانیان در این مسیر کارگشا و اثر بخش بوده که به نیازهای این مددجویان رسیدگی کرده است.

گرامی خاطرنشان کرد: 200 خانواده از مددجویان زندانیان تحت پوشش این خیریه هستند.

 

برگزاری جلسات صلح و سازش

 

مدیرعامل خیریه امام موسی کاظم(ع) نجف آباد بر همت این مجموعه برای کاهش پرونده های قضایی و ورودی به زندان اشاره کرد و گفت: جلسات صلح و سازش برگزار و زمینه آزادی و رفع اختلاف افراد در این شهرستان انجام می شود.

«محمود جعفری« با اشاره به کمک 25 میلیارد ریالی این خیریه برای آزادی زندانیان و معیشت خانواده های آنان گفتک با همت خیرین و گذشت شاکیان زمینه آزادی افراد در بند فراهم شده است.

 

وی ایجاد فرصت اشتغال در زندان و بیرون از بند را از اقدامات صورت گرفته برای رفع نیازهای این قشر در شهرستان نجف آباد بیان کرد.

 

25 سال فعالیت خیرخواهانه خیریه قمربنی هاشم(ع)

 

خیریه قمربنی هاشم(ع) یکی از مراکز و موسسات عام المنفعه فعال نجف آباد است که ربع قرن در حوزه‌های خیرخوهانه فعالیت داشته که آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یکی از مصادیق آن است.

 

«علی سلیمان نژاد« مدیرعامل خیریه قمربنی هاشم(ع) نجف آباد گفت: این خیریه با کمک مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمکک به خانواده های آنان با دادگستری همکاری می کند.

وی افزود: تکمیل بخش دیالیز بیمارستان نجف آباد جز برنامه های این خیریه است که در تاپایان سال برای خدمت به جامعه آماده می شود.

کد خبر 1170391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha