نماینده منتخب مردم مشگین شهر در نشست مردمی شهر لاهرود حضور یافت

جلسه نشست مردمی و بررسی مشکلات شهر لاهرود با حضور «محمود عباس زاده» نماینده مردم مشگین شهر در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، جلسه نشست مردمی و بررسی مشکلات شهر لاهرود در جوار بارگاه ملکوتی امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) برگزار شد.

 

این جلسه با حضور «محمود عباس زاده» نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی، بخشدار و جمعی از مسئولان محلی، اعضای شورای اسلامی و مردم شریف شهر لاهرود ترتیب یافت.

 

در این جلسه نشست مردمی، مشکلات شهر لاهرود و منطقه از سوی بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر، مطرح گردید و مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

 

«محمود عباس زاده» در این جلسه نسبت به حل مشکلات مطرح شده قول مساعد داد و گفت: شهرستان مشگین شهر به جهت تلاش های انجام گرفته و موقعیت ویژه ای که دارد، جز چهار نقطه اصلی در استان اردبیل برای ایجاد منطقه آزاد مطرح شده است که جای هیچ نگرانی ندارد.

 

نماینده مردم شهرستان مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان مشگین شهر در طول یک سال گذشته در مقایسه با اعتبار اختصاص یافته در چهل سال گذشته برابر است.

 

وی ادامه داد: برای احداث و تکمیل پروژه عظیم تصفیه خانه شهید سلیمانی در بخش لاهرود 3 هزار میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است و در خصوص تامین اعتبار لازم جهت راه اندازی پروژه برق رسانی به پمپاژ انتقال آب سد سبلان به باغات لاهرود و همچنین آسفالت ریزی لاین دوم اتوبان شهید سلیمانی، مساعدت و پیگیری های لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

در خاتمه این نشست مردمی، نماینده مردم شهرستان مشگین شهر با زیارت ضریح مطهر امامزاده جلیل القدر حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع)، عشق و ارادت قلبی خویش را به ساحت قدسی ائمه اطهار (ع) ابراز کرد.

کد خبر 1170395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha