توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم در شهرستان دورود

موسوی نیک با اشاره به برپایی سفره افطاری در شهرستان دورد، گفت: دراین مراسم بالغ بر ۱۵ هزار پرس غذای گرم در شهرستان دورود توزیع شده است.

« سید مسعود موسوی نیک» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: سفره افطاری با مشارکت دفتر امام جمعه شهرستان دورود، کمیته امداد بسیج و کانون فرهنگی هنری مسجد برپا شده است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود افزود: در این مراسم بالغ بر 15 هزار پرس غذای گرم در بین روزه داران توزیع شده است.

 

وی همچنین با اشاره به برنامه های کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) در طول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان محافل انس با قرآن کریم در شهرستان دورود برگزار شده است. 

 

موسوی نیک افزود: ر طول ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی، دینی وفرهنگی در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: طرح تفسیر روزانه قرآن کریم با همراهی امام جماعت مسجد هر روز بعد از اقامه نماز عصر در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) شهرستان دورود بیان کرد: همچنین به صورت روزانه مراسم تفسیر قرآن کریم در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: محفل قرآنی جزء خوانی از دیگر برنامه های قرآنی این کانون فرهنگی هنری مسجد است که به صورت روزانه برگزار می شود.

 

موسوی نیک  تصریح کرد: در طرح جزء خوانی قرآن کریم ، طی ماه مبارک رمضان هر روز از اول ماه مبارک تا پایان ماه مبارک رمضان روزی یک جزء قرآن با حضور قاریان تلاوت می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین هر روز پس از اقامه نماز مغرب مراسم افطاری مختصر با همکاری اعضای کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) و مشارکت خیرین برگزار می شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان دورود اظهار کرد: همچنین برنامه های فرهنگی وهنری این کانون فرهنگی هنری مسجد با رویکرد ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

کد خبر 1170415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha