غرفه کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس برپا خواهد شد

آمون گفت: غرفه کانون فرهنگی هنری منتظران نور با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس واقع در میدان سرچشمه برپا خواهد شد و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را ارائه خواهد کرد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: غرفه کانون فرهنگی هنری منتظران نور با حمایت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس واقع در میدان سرچشمه برپا خواهد شد و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را ارائه خواهد کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: اجرای گروه های سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع)، کانون فرهنگی هنری محسنین، کانون فرهنگی هنری یوسف الزهرا (عج) با موضوع فلسطین و آزادی قدس شریف از جمله برنامه های هنری در این غرفه خواهد بود.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: برپایی مسابقه نقاشی کودکان، پاسخ به سئوالات و شبهات جوانان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این غرفه به همت فعالان کانون های مساجد است.

 

آمون یادآور شد: برگزاری مسابقه عکس موبایل با موضوع راهپیمایی و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین جمله برنامه های است که از عموم دعوت می شود تا در این مسابقه مشارکت داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: حضور فعال اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی روز جهانی قدس با مشت های گره کرده برای حمایت و دفاع از ملت مظلوم فلسطین جزو برنامه های راهپیمایی خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این راهپیمایی نشانگر وحدت ملت ایران با ملت مظلوم فلسطین است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری یک وظیفه عمومی که باید در آن شرکت کنیم.

 

آمون عنوان کرد: با فریادهای بلند خود شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را سر خواهیم داد تا همه دنیا بدانند که کشورهای استکباری هیچ جایگاهی در بین مسلمانان ندارند.

 

کد خبر 1170417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha