راه اندازی نمایشگاه مجازی «قدس» در زیرکوه

نبوی آبیز گفت: نمایشگاه مجازی پوستر به مناسبت روز جهانی قدس جهت به نمایش گذاشتن ۲۷ پوستر با موضوع فلسطین، روز قدس و نمایش جنایت های رژیم کودک کُش اسرائیل در زیرکوه دائر شد.

«سید هاشم نبوی آبیز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: با هنر و فعالیت های هنری می توانیم اهمیت شرکت در روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را برای جهانیان بیان کنیم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس یک فریضه است، گفت: حضور هنرمندان به عنوان افراد شاخص می تواند در روز جهانی قدس مشوق و پیامی برای آحاد مردم برای حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی است.

 

وی در خصوص برنامه های فرهنگ و ارشادی اسلامی زیرکوه جهت بزرگداشت روز جهانی قدس عنوان کرد: در راستای بزرگداشت این روز کمیته اطلاع رسانی تشکیل داده شد و اطلاعات و دعوت مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان زیرکوه منتشر شده است.

 

نبوی آبیز با بیان اینکه نمایشگاه مجازی پوستر در خصوص روز جهانی قدس طراحی و راه اندازی شده است، ادامه داد: در این نمایشگاه 27 پوستر با موضوع فلسطین، روز قدس و نمایش جنایت های رژیم کودک کُش اسرائیل به نمایش گذاشته شده است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه در پایان بیان داشت: به مناسبت روز جهانی قدس مسابقه نقاشی در سه رده سنی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان با عنوان «استکبارستیزی، قدس و پایداری» در شهرستان زیرکوه در حال اجرا است و علاقمندان تا 15 اردیبهشت ماه مهلت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.

 

 

کد خبر 1170430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha