حضور گسترده  جوانان کانون های مساجد در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بردهان یاوه گویان است

حجت الاسلام کلات پور ، گفت: جوانان اعضای کانون های مساجد استان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بردهان یاوه گویان خواهند زد.

حجت الاسلام افشین کلات پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  با اشاره به حضور گسترده اعضای کانون های مساجد در راهپیمایی روز قدس، گفت: در دو سال گذشته به واسطه شرایط کرونایی راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نشده، ضرورت دارد با حضور پررنگ در راهپیمایی امسال بار دیگر فریاد دفاع از مظلومین و آزادی قدس شریف سر دهیم.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه  افزود:   امام راحل(ره) با نامگذاری جمعه‌ی آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس نهضتی برای اضمحلال این رژیم غاصب ایجاد کردند، و یکی از اهداف روز جهانی قدس بیان جنایات این رژیم غاصب در سطح جهان است.

 

 

وی خاطر نشان کرد: در این ماه مبارک ماهی که در آن قرآن نازل شده است فرصتی را برای همه مسلمانان فراهم شده  تا در آخرین جمعه این ماه بتوانیم جلوه ‌ای‌ از اتحاد و همبستگی را خلق کنیم و با حضور در مراسم روز جهانی قدس تعهد، همدلی، همبستگی و مسئولیت اسلامی و انسانی خود را نشان دهیم، از حق پاسداری کنیم و باطل را محکوم کنیم.

 

 

حجت الاسلام کلات پور با اشاره به اینکه روز قدس، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است، تصریح کرد: دفاع از مظلومان از وظایف ذاتی مسلمانان است، لذا همه باید با حضور پررنگ خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های اسلام و انقلاب تجدید پیمان کنیم.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: اعضاء کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه  همراه و همگام با مردم روزه دار و مومن با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و اعلام برائت و انزجار از آمریکا و اسرائیل، وحدت و همدلی و صلابت انقلابی خود را به منصه ظهور خواهند گذاشت و بار دیگر با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق و با نائب بر حق و ادامه دهنده راستین راه و یاد امام(ره) و شهدا، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) تجدید بیعتی دوباره خواهند کرد و با حضور پرشور و انقلابی خود حمایت قاطعی از ملت مظلوم فلسطین خواهند داشت.

 

 

کد خبر 1170443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha