برگزاری سومین محفل انس با قرآن در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع)

سومین محفل انس با قرآن در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه توسط دانشکده زرهی و با شرکت یگان های هوانیروز و مرکز اطلاعات ۱۱۰ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سومین محفل انس با قرآن در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه توسط دانشکده زرهی و با شرکت یگان های هوانیروز و مرکز اطلاعات 110 برگزار شد.

این مراسم با حضور نیروهای رسمی دانشکده زرهی، هوانیروز و مرکز اطلاعات 110 در حسینیه حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) برگزار شد و مراسم تحقیق خوانی قرآن کریم توسط برادر «تقوی» و «جمشیدی»، قاری نوجوان جمشیدی اجرا شد و سپس «محمدمهدی یقطین»، قاری استانی با تلاوت مجلسی قرآن کریم، مجلس را به فیض رساند.

حجت الاسلام «سپهوند»، در این مراسم گفت: دلیل اصلی اینکه ما پس از ماه مبارک رمضان، حال و هوای معنوی را از دست می دهیم این است که مراقبه از اعمال خویش نداریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مرکز فناوری اطلاعات استان فارس تاکید کرد: برای داشتن مراقبه باید از ابتدای روز با خود شرط ببندیم که در طول روز غیر از رضای خداوند متعال کاری انجام ندهیم و در تمام حالات نیز مراقب از این نیت خود باشیم تا در شب از خود حساب بکشیم و خود را محاسبه کنیم.

کد خبر 1170446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha