روز قدس عاملی مهم برای وحدت مسلمانان است

کنجوریان ،گفت: روز قدس بعنوان راهبردی مهم برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و عاملی مهم برای وحدت مسلمانان است.

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه به حضور گسترده مردم دارالمومنین هرسین در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه ها هرسین در راستای حمایت از نظام و کلیه مراسمات ملی و مذهبی حضوری پرشور و گسترده دارند و در راهپیمایی روز قدس نیز حماسه ای بزرگ خواهند آفرید.

 

 

فرماندار هرسین افزود: خوشبختانه مقاومت قدرتمندتر از گذشته در میدان مبارزه با صهیونیسم حضور دارد و دست برتر را در برابر اسراییل دارد.

 

 

وی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس یادآوری یک تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده در سراسر جهان است، خاطر نشان کرد: امروز اشغالگران قدس و فلسطین نیز طعم تلخ آوارگی و ناامنی ناشی از تجاوزگری صهیونیست‌ها را می‌چشند و تاوان سنگین تجاوزات ددمنشانه خود را باید بپردازند.

 

 

 

کنجوریان تصریح کرد:  راهپیمایی راس ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه  از محل میدان آزادی تا مسجد حضرت آیت الله حجتی (ره) برگزار می شود  و بعد از پایان مراسم راهپیمایی کنندگان در نماز جمعه حضور خواهند یافت.

 

 

فرماندار هرسین اظهار کرد:ملت ایران در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسرائیل با همت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه فلسطین و یارانش سرنگون خواهد شد.

 

کد خبر 1170478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha