فراخوان جشنواره جلوه‌های فرهنگی هنری نماز در سطح کانون‌های مساجد کردستان اعلام شد

گلباغي از فراخوان جشنواره جلوه‌هاي فرهنگي هنري نماز در سطح کانون‌هاي مساجد کردستان خبر داد.

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: موسسه فرهنگی قرآن و عترت چراغ روشن قرآن با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و فرمانداری شهرستان کامیاران در راستای نقش محوریت نماز به عنوان بزرگ‌ترین راهبرد دینی مقابله با آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی و ترویج این فریضه الهی با استفاده از زبان هنر اقدام به برگزاری چهارمین جشنواره استانی جلوه‌های فرهنگی هنری نماز می‌کند.

 

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان از اعلام این فراخوان در سطح کانون‌های مساجد استان خبر داد و افزود: بخش‌های این جشنواره شامل فیلم کوتاه، شعر، عکاسی، نقاشی و خوشنویسی است که آثار شرکت کنندگان باید پیرامون نماز و نیایش باشد؛ شاعران متقاضی شرکت در این دوره از جشنواره می‌توانند آثار خود را به یکی از خطوط ثلث و نستعلیق و شکسته نستعلیق ارسال کنند.

 

 

 وی اضافه کرد: بر اساس فراخوان اعلام شده هر شرکت کننده مجاز به ارسال یک اثر است و آثار ارسالی در بخش‌های نقاشی، عکاسی و خوشنویسی باید در قالب سی دی ارسال شود.

 

 

گلباغی یادآوری کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره یکم خرداد ماه سال جاری است و نمایشگاه و اختتامیه این برنامه در روزهای هفتم و هشتم خرداد ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 1170529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha