شهدای رمضان کردستان پرچم‌دار وحدت و همدلی در کشور هستند

زارعی‌کوشا از شهدای رمضان به عنوان پرچم‌داران وحدت و مشعل‌های فروزان جامعه نام برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان پنج شنبه (هشتم اردیبهشت ماه) در مراسم یادواره شهدای روحانی رمضان به  اهمیت و جایگاه  شهدای روحانی کردستان و بویژه  ماموستایان برهان عالی و شیخ الاسلام اشاره و اظهار کرد: این شهدای گرانقدر هم در زمان حیات و هم در بعد از شهادت مایه خیر و خدمت و برملا کننده دسیسه‌های دشمنان بودند‌.

 

 

وی افزود: نکته حائز اهمیت و برجسته شهدای رمضان کردستان این است که در دوران حیاتشان مجاهدت های آنان در اعتلای نظام و در خدمت دین مبین اسلام و شریعت مقدس نبوی بود و  شهادت آنان هم خدمت مضاعفی به حقانیت نظام و سند ماندگاری بر تزویر و ریاکاری دشمنان مردم شد.

 

 

زارعی کوشا عنوان کرد: کسانی همواره سعی می کردند با برجسته کردن اختلافات و فتنه انگیزی مردم را مقابل هم قرار دهند اما شهدایی چون ماموستا عالی و شیخ الاسلام مانع رسیدن آنان به هدف شوم‌شان شدند و در نتیجه چاره‌ای جز ترور ناجوانمردانه آنان نداشتند.

 

 

وی وجود شخصیت های بزرگی چون ماموستایان شهید را مایه افتخار جهان اسلام و جامعه کردستان دانست و گفت: داشتن سرمایه‌های بزرگی مانند ماموستایان برهان عالی و شیخ الاسلام  که مانع تفرقه و عامل وحدت بودند مایه افتخار ایران و مردم با اصالت و متدین کردستان است.

 

 

استاندار کردستان تاکید کرد: ما با الگو برداری از شهدای گرانقدر راه وحدت و همدلی را پر قوت تر از گذشته خواهیم پیمود و با کار شبانه‌روزی برای خدمت به مردم و بهبود زندگی و معیشت آنها تلاش خواهیم کرد.

 

کد خبر 1170573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha