رژیم صهیونیستی عامل شرارت در منطقه خاورمیانه است

آوایی با بیان اینکه ضعف دولت‌های سرسپرده حاشیه خلیج‌فارس باعث شده رژیم صهیونیستی گردن کلفت شود گفت: رژیم صهیونیستی عامل ناامنی در منطقه و محور شرارت است.

«سید احمد آوایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد: این یک باور غلط در دنیای سیاست است که اسرائیل نوکر آمریکاست اما در واقع آمریکا سرسپرده رژیم صهیونیستی است ‌ هر فردی در آمریکا بخواهد رئیس جمهور شود می‌بایست ابتدا رضایت لابی‌های صهیونیستی را جلب کند.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: امام راحل و رهبری بارها فرمودند اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود و این شدنی است و بر خلاف آنچه عده‌ای اسرائیل را قوی می‌دانند اما آنچه باعث قدرت این رژیم شده ضعف برخی دولت‌های کشورهای به اصطلاح مسلمان محاشیه خلیج فارس است.

 

وی با بیان اینکه اگر کشورهای مسلمان متحد شوند می‌توانند به راحتی اسرائیل را شکست دهند تصریح کرد: دولت‌های عربی حاشیه خلیج فارس چون پایگاه مردمی در کشورهای خود ندارند برای آنکه بتوانند ضعف‌های خود را جبران کنند به منظور رضایت کشورهای استعماری و حمایت آنها، برای ارتباط با اسرائیل از هم سبقت می‌گیرند در حالی که اگر این کشورها با هم متحد شوند براحتی رژیم نژادپرست اسرائیل را شکست خواهند داد.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با اشاره به ضعیف شدن رژیم صهیونیستی طی سال‌های اخیر عنوان کرد: حزب الله لبنان بدون کمک ارتش این کشور و یا دولت‌های خارجی توانست اسرائیل را از جنوب لبنان خارج کند و همچنین در جنگ ۳۳ روزه نیز دولت اسرائیل از حزب الله شکست خورد و این‌ها نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی به شدت ضعیف است و به دوران افول خود رسیده است.

 

وی ابراز کرد: امروز عامل اصلی ناامنی و جنگ در منطقه به دلیل وجود رژیم صهیونیستی است و در واقع این رژیم با شرارت به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است تا از این طریق توجه کشورها را از جنایات خود در غزه و کرانه باختری به سمت مسائل دیگر سوق دهد.

 

آوایی با دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی روز قدس بیان کرد: دولت و ملت ایران به عنوان یک کشور مستقل هر کجا از دنیا به مردمی ظلم شود در کنار مظلوم قرار گرفته و در راهپیمایی روز قدس نیز با حضور پرشور خود حمایت خود را از ملت‌های مظلوم به ویژه مردم فلسطین اعلام خواهند کرد.

 

کد خبر 1170582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha