نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد برگزار شد

ظهر امروز ۱۰ اردیبهشت ماه نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۰ اردیبهشت ماه نشست شورای اداری شهرستان عنبرآباد با حضور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی دیگر از اعضای این شورا برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حمید بامری»، ضمن تشکر از حضور و خروش انقلابی مردم عنبرآباد در راهپیمایی روز قدس، گفت: این حضور، شکوه و عظمت نشان از اوج بصیرت، زمان شناسی و تعهد مردم به ارزش ها و آرمان های حق گرایانه دارد.

 

امام جمعه شهرستان عنبرآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، خاطرنشان کرد: این شهید نمونه واقعی یک معلم و دانشمند بود و هنوز هم روشنایی افکار بلندش در جامعه ما تابش دارد.

 

وی ضمن تبریک روز کار و کارگر، ابراز کرد: پیامبر اکرم (ص) بر دست این قشر زحمت کش بوسه زدند و فرمودند؛ این دستان به آتش جهنم اصابت نمی کند.

 

حجت الاسلام بامری با اشاره حدیثی از امام علی (ع)، اظهار کرد: آن حضرت طی سفارشی به اباذر غفاری فرمودند؛ قدر جوانی را قبل از پیری، قدر سلامتی را قبل از آمدن بیماری، قدر داشته ها و ثروت را قبل از فقر و نداری، قدر حیات را قبل از مرگ و قدر فراغت را قبل از آمدن مشکلات بدان.

 

مدیران به سند آمایش سرزمینی مسلط باشند 

 


«ذبیح الله اعظمی» در این نشست، ضمن تبریک روز کارگر و معلم، گفت: همه مدیران بایستی به اسناد و قوانین خصوصا سند آمایش سرزمینی مسلط باشند.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: قانون بودجه سنواتی ۱۴۰۱ باید جدی مطالعه شود تا در اختصاص بودجه اجحاف نشود.

 

وی بیان: شهر عنبرآباد به دست خود مردم و مسئولین عنبرآباد ساخته می شود.

 

اعظمی افزود: در بحث ماده ۲۳ بیمارستان عنبرآباد باید دانشگاه علوم پزشکی با جدیت کار را دنبال کند.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ظرفیت های بسیاری همچون معادن، کارخانه سیمان، شهرک شماره ۲ صنعتی و جشنواره خرمای کلوته و مرکبات، در عنبرآباد وجود دارد که باید پیگیری شود.

 

وی اظهار کرد: بزودی مقداری قیر رایگان در اختیار شهرداری قرار خواهد گرفت.

 

اعظمی تاکید کرد: آب شرب شهرستان باید به صورت جدی دنبال شود و برخی روستاها افت ولتاژ برق دارند که به طور جدی پیگیری می شود.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که گشت رضویون تقویت می شود، خاطرنشان کرد: بزرگان سرمایه گذار بایستی سرمایه خود را در این شهرستان، سرمایه گذاری کنند تا طرح های بزرگی ایجاد شود.

 

وی ابراز کرد: از شورای شهر گله داریم و مردم بسیار نگرانند و باید به وظیفه خود در حل مشکلات شهری عمل کنند.

 

اعظمی ضعف روشنایی معابر را مشکل بین وزارت نیرو و بخشداری ها عنوان کرد و افزود: وزارت ورزش قول ۱۵ زمین چمن مصنوعی را به عنبرآباد داده است که به صورت جدی دنبال می شود.

 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در خاتمه یادآور شد:‌‌ ارز ۴۲۰۰ به گندم نهاده‌های دامی، دارو و تجهیزات پزشکی تعلق گرفته است.

کد خبر 1170649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha