روز جهانی قدس، روز وحدت و همبستگی جهان اسلام است

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: روز جهانی قدس، روز وحدت و همبستگی جهان اسلام و روز اعلام انزجار و نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم دنیا است.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: روز جهانی قدس، روز وحدت و همبستگی جهان اسلام و روز اعلام انزجار و نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی مردم دنیا است، روزی که مشت‌های وحدت و یکپارچگی مسلمانان به همدیگر گره می‌خورند و در صفوف میلیونی در سرتاسر جهان بر پیکره پوشالی و جعلی رژیم اشغال‌گر فرود می‌آیند.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد: باتوجه به فداکاری های بزرگ مردم فلسطین و اوج گیری رذالت و جنایت صهیونیست ها، روز قدس امسال با سال های قبل متفاوت است و باید با ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و درعین حال مقتدر فلسطین ، قدرت و روحیه آنها را افزایش داد.

 

 

علیپور خاطرنشان کرد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان از همه مردم شریف و همیشه درصحنه شهرستان شیروان، علمای معزز، خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، مخصوصا هیات امنا و خادمین مساجد و بقاع متبرکه دعوت می‌کنیم با حضور باشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، عزت و اقتدار خویش را در حمایت از قدس شریف همگام با مردم سراسر کشور به منصه ظهور بگذارند.

 

 

 

 

کد خبر 1170662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha