روز جهانی قدس میراث بزرگ امام خمینی (ره) برای ایجاد فریادی واحد در میان مسلمانان است

حسنوند با بیان اينکه روز جهانی قدس به عنوان میراث بزرگ امام خمینی (ره) برای ایجاد ندا و فریادی واحد در میان مسلمانان به حساب می‌آید گفت: این روز نماد حق‌طلبی و آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی با مستکبران جهان به ویژه رژیم غاصب و اشغالگر قدس است.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: روز جهانی قدس نماد حق‌طلبی و آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی با مستکبران جهان به ویژه رژیم غاصب و اشغالگر قدس است که توسط امام خمینی (ره) بنیانگذاری شد تا این روز، نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین باشد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان بیرق‌دار قیام مستضعفان جهان در مقابل متجاوزان و مستکبران، بزرگترین آرمان خود را آزادسازی قدس شریف و مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی قرار داد و این آرمان و هدف مقدس تا نابودی رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد داشت.

 

وی اذعان کرد: آرمان متعالی انقلاب اسلامی در محور مقاومت و سرتاسر جهان با مجاهدت سربازان امام راحل  و رهبری گسترش یافته تا امروز با انتشار پیام انقلاب در جای جای کره خاکی شاهد مقاومت و قیام مستضعفان در مقابل زورگویان باشیم.

 

حسنوند تصریح کرد: روز جهانی قدس به عنوان میراث بزرگ امام خمینی (ره) برای ایجاد ندا و فریادی واحد در میان مسلمانان به حساب می‌آید که در این روز بر علیه ددمنشی‌های استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک‌کُش اشغالگر قدس بلند بوده و امروز این صدا در دیگر نقاط جهان و در میان عدالت‌خواهان به صورت نمادی از حق‌خواهی و مبارزه با نظام سلطه مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران با ایستادگی و مقاومت مجاهدانه خود در مقابل زورگویی‌ها به الگویی از فرهنگ عاشورایی در جهان بدل گشته و در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، این نهضت الهی زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد شد.

 

کد خبر 1170682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha