راهپیمایی ضد استکباری مردم خراسان شمالی آغاز شد

همزمان با روز جهانی قدس، راهپیمایی ضداستکباری مردم خراسان شمالی در محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کُش اسرائیل و قدرت‌های دست‌نشانده آن با حضور گسترده روزه‌داران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ راهپیمایی دشمن شکن باشکوه مردم بجنورد دقایقی قبل از میدان شهید بهشتی و با شعار "ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده" و "ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای" و همچنین "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" آغاز شد.

 


در این اجتماع مردمی از مرد و زن گرفته تا کودک و بزرگسال با مشت‌های گره کرده و شعارهای از عمق وجود، نابودی اسرائیل غاصب و آزادی و رهایی قدس شریف و پیروزی ملت فلسطین رو فریاد زدند.

 


مشابه این مراسم در تمام شهرستان‌های استان از جمله شیروان، فاروج، رازو جرگلان، اسفراین، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم هم با حضور مشتاقانه مردم و مسئولان در حال برگزاری است.

 

 

 
مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بجنورد از میدان شهید بهشتی به سمت میدان بازرگانی و در ادامه مصلی امام خمینی (ره) اعلام شده که مراسم پایانی روز قدس با سخنرانی حجت الاسلام «احد آزادی‌خواه» سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس همراه خواهد بود.

 

 

 

کد خبر 1170688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha