روز قدس، فرصتی برای رساندن صدای تظلم خواهی مردم فلسطین به ملت های آزاده جهان است

حجت الاسلام فدایی، گفت: فرصتی برای رساندن صدای تظلم خواهی مردم فلسطین به ملت های آزاده جهان است و بی شک مقاومت به عنوان راه مبارزه با نظام سلطه تداوم می یابد.

حجت الاسلام محسن فدایی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به حضوره گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس،؛ گفت: «روز قدس» روز نمايش شكوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام وتجلى همدلى و فرياد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامى بر عليه رژيم غاصب صهيونيست است.

 

 

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنقروکلیایی افزود: مردم شهرستان سنقر وکليايی، امروز ۹ اردیبهشت همگام با سراسر کشور در راهپیمایی با شکوه روز قدس،  و با مشت های گره کرده خود با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ، بار دیگر فریاد آزادی قدس شریف را سر می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: قطعا اقشار مختلف مردم مؤمن، روزه دار و انقلابى شهرستان سنقر وکلیایی همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوى ايران اسلامى، می آیند تا امسال نيز با حضور پرشور در راهپیمایی عظيم و باشكوه روز قدس، ضمن لبيك به فرمان تاريخى امام راحل و عظيم الشان(ره) و تجديد ميثاق با رهبر فرزانه انقلاب بار ديگر تبلور عينى حمايت امت واحده اسلامى و ملتهاى آزاده و حق طلب جهان از قيام و آزادى خواه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطين و اعلان نفرت و انزجار خود از جنايات اسرائيل غاصب و عوامل و حاميان اين رژيم جعلى را به جهانيان نشان دهند.

 

 

حجت الاسلام فدایی تصریح کرد: وی بیان کرد :این مراسم با حضور اقشار مختلف مردمی از ساعت ۱۲ ظهر امروز جمعه ۹ اریبهشت ماه  از میدان سپاه پاسداران به سمت مسجد جوادالائمه علیه السلام مصلی نماز جمعه برگزار  و سخنران مراسم حجت الاسلام  سید جواد حسینی کیا نماینده مردم شهرستان درمجلس شورای اسلامی می باشد. 
 
 

کد خبر 1170691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha