راهپیمایی روز جهانی قدس در استان لرستان آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در نقاط شهری و روستایی استان لرستان آغاز شد.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد، راهپیمانان روزه‌دار لرستانی در حمایت از آزادی قدس و سرزمین‌های فلسطین از اشغال رژیم صهیونیستی با شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» به راهپیمایی پرداختند.

 

پایان‌بخش مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، ایراد خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه توسط ائمه جمعه می باشد.

 

راهپیمایی روز قدس در خرم آباد ساعت ۱۱ از میدان شهدا آغاز شده، راهپیمایی در مسیر های پل شهدا، سه راه اسدآبادی، خیابان انقلاب و مصلای الغدیر ادامه می یابد.

 

راهپیمایی روز قدس در بروجرد نیز در مسیر میدان یادبود، میدان بهشت، بلوار بهشت و مصلای نماز جمعه  در حال برگزاری است.

 

 همچنین این مراسم در دورود ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه در مسیر میدان امام حسین(ع) میدان آزادگان، بلوار معلم و مصلای نماز جمعه خواهد بود.

 

راهپیمایی روز قدس در ازنا از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود و مسیر راهپیمایی از میدان شهید صادقی، خیابان امام(ره) به سمت مصلا می باشد همچنین شهروندان الیگودرزی همین ساعت در مسیر میدان آزادی، خیابان ولیعصر(عج) و میدان امام(ره) به سمت مصلا حرکت می کنند.

 

راهپیمایی روز قدس در کوهدشت ساعت ۱۱ در مسیر مسجد صاحب الزمان(عج)، میدان شهدا، میدان امام (ره) خواهد بود و در پلدختر از میدان شهید بهشتی، خیابان هفتم تیر، خیابان امام(ره) و مسجد امیرالمومنین در حال برگزاری است.

 

این مراسم در سلسله و نورآباد از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می شود و به ترتیب از خیابان امام (ره) و مصلا در سلسله و سه راه ولیعصر در نورآباد برگزار خواهد شد.

 

در رومشکان از ساعت ۱۲ آغاز می شود و از مسجد امیرالمومنین به سمت مصلی خواهد بود گفت: تمامی سخنرانان در شهرستان های استان امامان جمعه خواهند بود.

کد خبر 1170693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha