مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس چهره واقعی و رحمانی دین اسلام را به جهانیان معرفی می کنند

حجت الاسلام خاص امیری، گفت: مردم ایران اسلامی و آحاد مردم ولایتمدار شهرستان صحنه با حضورگسترده خود در راهپیمایی روز قدس چهره واقعی و رحمانی دین اسلام را به جهانیان معرفی می کنند.

حجت الاسلام محمد رضا خاص امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس گفت:آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس،همدردی و همدلی خود را با مردم فلسطین به جهانیان نشان خواهیم داد و  کشور فلسطین برای کشورهای اسلامی نماد وحدت است و حمایت از آرمانهای فلسطینیان تجدید میثاق با حضرت امام (ره) می باشد.

 

 

امام جمعه صحنه افزود:روز قدس بهترین فرصت برای بیان ابعاد مختلف جنایات اسراییل بر ضد مردم فلسطین و سایر ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان است وباید از این فرصت تاریخی بهره گرفت. 

 

 

وی با اشاره به اینکه روز قدس میراث گران‌بهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دوراندیشی و هوشمندی امام خمینی(ره) است ،خاطر نشان کرد: در واقع روز قدس بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر زورگویان و صهیونیسم است.

 

 

حجت الاسلام خاص امیری تصریح کرد:حضور مردم شهید پرور صحنه در روز قدس هم برای اجرای دستور و نظر حضرت امام(ره) بوده و هم به این معنا است که به جهانیان اعلام کنیم مسجد الاقصی قبله نخست و فلسطین سرزمین مقدس مسلمان‌ها است و هرگز این سرزمین و آوارگی ملت فلسطین فراموش نمی‌شود.

 

 

امام جمعه صحنه در پایان گفت: شعار اصلی  امسال راهپیمایان روز قدس، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل‌سعود و خائنین منطقه و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس شریف است.

 

کد خبر 1170703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha