آزادی خواهان دنیا به دنبال ریشه کنی استکبار و غاصبین هستند

خیل عظیم روزه داران به سمت میعادگاه نماز جمعه می روند، با گام هایی استوار و دست های مشت شده برای تکبیر و گلویی تشنه از آب اما سیراب از معرفت. هدف مشخص است تمام آزادی خواهان دنیا به دنبال ریشه کنی استکبار و غاصبین هستند ...

خبرگزاری شبستان_گیلان، نوشین کریمی، خیل عظیم روزه داران به سمت میعادگاه نماز جمعه می روند، با گام هایی استوار و دست های مشت شده برای تکبیر و گلویی تشنه از آب اما سیراب از معرفت. هدف مشخص است، آزادی «قدس» شریف از چنگال استبداد و استعمار اسراییل.



بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران یک سال پس از پیروزی انقلاب، از مسلمانان جهان خواسته بود تا آخرین جمعهٔ ماه مبارک رمضان را به نیت همبستگی و حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به خیابان ها بیایند و این روز را به عنوان «روز قدس» گرامی بدارند. در واقع این روز، روز حمایت و وحدت مسلمانان جهان نه تنها با ملت مظلوم فلسطین بلکه با مظلومین عالم است. بارقه امیدی که هر ساله با پیوستن بیشتر مسلمانان به این حرکت، آینده را برای مبارزان فلسطینی  روشن تر می کند.
 

"قدس امکان ندارد که آزاد شود جز با پرچمداری شیعه، این را کسی قبول بکند، قبول نکند! ما می‌رویم دیگران می مانند و تاریخ ثبت خواهد کرد این را. به شیعه بودن خود افتخار کنید. این هم به دلیل آن کلمه «حق» است، حق بودن شیعه..." این کلام حاج قاسم سلیمانی است که سرباز وفادار حضرت امام(ره) بود و تا شهادت در مسیر این آرمان با مقاومت ماند.

امروز هم مردم از پیر و جوان و زن و مرد شانه به شانه هم، یک دل و یک صدا فریاد عدالتخواهی سر داده اند و به امید آزادی اولین قبله گاه مسلمانان شعار «مرگ بر اسراییل» سر می دهند.

 


«علیرضا علیرضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: روز قدس  را روز جهانی قدس نامیده اند چرا که تمام آزادی خواهان به دنبال ریشه کنی استکبار و غاصبین هستند.



وی بیان کرد: هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان قلب اسرائیل با شمشیر اراده مسلمانان سوراخ می شود و ترس بر پیکره کفرشان می نشیند.



وی روز قدس را پشتوانه امنیت کشور دانست و افزود: هر یک نفری که روز قدس به خیابان می آید به سهم خودش به امنیت کشور و امنیت ملت و حفظ دستاوردهای انقلابش کمک می کند.



«زهرا رمضانی» نیز با شعار «مرگ بر اسراییل غاصب» و «مرگ بر آمریکای جنایتکار»، در خصوص راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: به عنوان یک مسلمان وظیفه شرعی و انسانی خود میدانم که در راهپیمایی روز قدس که یادگار امام رحمه الله است شرکت کنم.



وی بیان کرد: آزادی قبله اول مسلمانان آرزوی قلبی ما است و امیدواریم بزودی بتوانیم نمازمان را در بیت المقدس بخوانیم.

 


«رقیه رمضانی» هم با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «قضيه فلسطين كليد رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلام است» بیان کرد: بنظرم حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، نمایش وفاداری به آرمان های امام و انقلاب اسلامی است.



«رضا شعبانی» نیز حضور در راهپیایی روز قدس را تکمیل یک ماه بندگی دانست و اضافه کرد: امروز روز امتحان الهی، آزمون ولایتمداری، بصریت و در میدان بودن است.



وی گفت: مسلمان از وعده خدا نا امید نمی شود و ما می بایست در این حرکت سیاسی، فرهنگی به تمام دنیا نشان دهیم که پیرو راستین عدالتخواهی برای مظلومین عالم هستیم..

کد خبر 1170712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha