حمایت مسلمانان جهان از مردم ستم دیده فلسطین مایه دلگرمی برای مبارزه است

حجت الاسلام استوار میمندی گفت: حمایت مسلمانان جهان از مردم ستم دیده فلسطین، دلگرمی برای ادامه دادن راه مبارزه آنها در مقابل اشغالگران ظالم است و روز قدس و شرکت در راهپیمایی بهترین فرصت برای اعلام این حمایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد استوار میمندی»، امروز (جمعه 9 اردیبهشت) ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز گفت: ظلم همواره قبیح است و شاهد بروز ظلم آشکار در فلسطین توسط رژیم اشغالگر هستیم.

مدیر حوزه های علمیه فارس افزود: حمایت مسلمانان جهان از مردم ستم دیده فلسطین، دلگرمی برای ادامه دادن راه مبارزه آنها در مقابل اشغالگران ظالم است و روز قدس و شرکت در راهپیمایی بهترین فرصت برای اعلام این حمایت است.

وی اضافه کرد: امروز مردم فارس با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، نمونه این حمایت از مردم فلسطین و اعلام نفرت خود در مقابل ظلم رژیم اشغالی را به تصویر کشیده اند.

حجت الاسلام استوار میمندی تاکید کرد: طی 2 سال قبل که محدودیت کرونا برگزاری راهپیمایی را محدود کرده بود، رژیم اشغالی در پی عملیاتی کردن عادی سازی روابط با کشورهای عربی گام برداشت و  کشورهای عربی به آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین پشت کردند و در مسیر عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گام نهاده اند.

وی با تقدیر از حماسه آفرینی مردم استان فارس در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز بار دیگر در صحنه هستیم تا در حمایت از مظلومان فریاد دادخواهی سر دهیم.

کد خبر 1170759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha