روز قدس جبهه متحد  را علیه صهیونیست ها بسیج کرده است

سردار شریف با بیان اینکهروز قدس جبهه متحد علیه صهیونیست ها بسیج کرده است گفت: اسرائیل در نازل ترین شرایط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار رمضان شریف در مراسم راهپیمایی روز قدس امروز(جمعه، 9 اردیبهشت) در میدان مصلی رشت گفت: بعد از وقوع انقلاب و پس از نامگذاری روز جهانی قدس، اسرائیل در رویارویی با مردم فلسطین و لبنان هیچ دستاوردی نداشته و همیشه شکست خورده است.
 
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این شکست ها پیش از انقلاب اسلامی برای اسرائیل سابقه نداشته است.
 
وی افزود: در 43 سال گذشته در آستانه روز قدس پرونده مقاومت فلسطین ورق می خورد و تازه می شود. 
 
شریف با بیان اینکه صهیونیست ها تا قبل از نامگذاری روز جهانی قدس دو اصطلاح رایج ارتش شکست ناپذیر اسرائیل و دژ شکست ناپذیر در مورد خود به کار می بردند، گفت: انقلاب اسلامی، الهام بخشی شهدای دفاع مقدس و رهبری مقام معظم رهبری باعث شد تا اسرائیل تاکنون چندین بار شکست بخورد.
 
وی تاکید کرد: شکست ناپذیری اسرائیل دچار خدشه شده است.
 
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در هفته های اخیر در مناطق اشغالی فلسطین شاهد شجاعت نسل چهارم فلسطین هستیم که در قلب تل آویو هزاران پلیس را به سخره کشیده است.
 
وی اعلام کرد: اسرائیل در نازل ترین شرایط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی است.
 
شریف یادآور شد: اسرائیل کشور نیست، مشتی صهیونیست افراطی را از سراسر دنیا در یک پادگان بزرگ جمع کرده اند و تلاش دارند بگویند کشور هستیم.
 
وی اذعان کرد: امروزه جریان مقاومت فلسطین منحصر به غزه نیست و در سرزمین های 1948 و  و 1976، در جنین، بئر السبع و دیگر مناطق شاهد مقاومت کسانی هستیم که جانشان از ظلم به لب آمده است.
 
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با وقوع انقلاب حماس شکل گرفت و مسلح شده و برای مبارزه آماده است.
 
وی اظهار داشت: جهاد اسلامی هم به عنوان یک سازمان رزم سیاسی مشغول مبارزه است.
 
شریف افزود: حزب الله لبنان هم که سابقه درخشانی در به هم ریختن امنیت اسرائیل دارد به حمایت ایران دلگرم است.
 
وی در ادامه گفت: برای امت اسلامی شرم آور است که حکام برخی کشورهای اسلامی با اسرائیل رو به زوال، ارتباط برقرار کرده اند. 
 
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: صهیونیست ها از رویارویی با فلسطینی ها می ترسند و در تظاهرات اخیر دستگیر می کنند اما به شهادت نمی رسانند، چون می دانند اگر یک نفر از فلسطینی ها در مسجد الاقصی به شهادت برسد این واقعه مقدمه شعله ور شدن انتفاضه در سراسر فلسطین است.
 
وی تاکید کرد: نامگذاری روز قدس جبهه متحد علیه صهیونیست ها را بسیج کرده است.
 
شریف گفت: پشت صحنه صهیونیست ها ضعیف تر از ظاهر آنهاست و امروزه دیگر کمتر کسی حاضر به حمایت از اسرائیل است.
 
 وی با قدردانی از حماسه و فداکاری مدافعان حرم گفت: تاریخ به عظمت مجاهدت شهدای مدافع حرم و نقش آنها در دفع خطر داعش و اسرائیل اعتراف خواهد کرد.
 
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حاج قاسم را شهید قدس و شهید راه سرافرازی مکتب اسلام دانست و اظهار داشت: هزاران نفر از جوانان امت اسلامی، حاج قاسم را الگوی خود می دانند.
 
کد خبر 1170771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha