آینده ای روشن در انتظار ملت ایران است

علیزاده با اشاره به اینکه آینده ای روشن در انتظار ملت ایران است، گفت: اقتصاد ایران مریض است هر جراحی ابتدا درد دارد اما مقام معظم رهبری وعده داده اند آینده، آینده ی روشنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسن علیزاده» امروز (۹ اردیبهشت) در مراسم روز قدس شهرستان بشرویه اظهار داشت: در گذشته اعراب در جنگ های مختلفی قصد باز پس گیری سرزمین های مقدس را داشتند و پس از آن برخی از کشورهای عربی خیانت کردند و با سازش با رژیم صهیونیستی پشت ملت فلسطین را خالی کردند و کار را به جایی رساندند که در رسانه های دنیا نام فلسطین درحال فراموش شدن بود.

 

 

سرپرست فرمانداری بشرویه افزود: رژیم صهیونیستی با قساوت تمام جنایت خود را در حق ملت فلسطین انجام می‌داد و کشتار بی رحمانه را در دستور کار خود قرار داده بود، در چنین شرایطی که آرمان فلسطین درحال فراموشی بود امام خمینی(ره) که ویژگی های یهود و اهداف پلید صهیونیست ها را می‌دانست، خطر صهیونیست ها که تنها برای فلسطین و امت اسلام نبود بلکه خطری برای تمام ادیان جهانی و ملت های جهان خواهد بود را شناخت.

 

 

وی با بیان اینکه قساوت قلب و توحش از ویژگی های یهود است، گفت: متاسفانه برخی از کشورهای عربی و ترک زبان با رژیم جعلی صهیونیست سازش کرده اند و طی چند وقت اخیر بسیاری از ملت های اسلامی پاسخی دندان شکن به سگ هار دست آموز کشورهای استکباری دادند و متاسفانه برخی کشورهای عربی برای سازش با رژیم منحوس صهیونیستی مشتاق هستند.

 

 

علیزاده با اشاره به اینکه آینده ای روشن در انتظار ملت ایران خواهد بود، گفت: اقتصاد ایران مریض است هر جراحی ابتدا درد دارد اما مقام معظم رهبری وعده داده اند آینده، آینده ی روشنی است.

 

 

سرپرست فرمانداری بشرویه در ادامه عنوان کرد: رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت تمام توان خود را برای حل مشکلات گذاشته اند و امیدواریم به فضل خدا از این مشکلات عبور کنیم.

 

 

وی در پایان با بیان اینکه ملت ایران شاید برخی جفاها و خیانت را فراموش کنند، گفت: اما جسارت هایی که مسئولان قبلی به ولی امر مسلمین و رهبر جهان اسلام کرد، را ملت ایران هرگز فراموش نخواهند کرد.

کد خبر 1170781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha