مسیر استکبارستیزی ملت های آزاده دنیا تا آزادی قدس ادامه دارد

رضایی کوچی گفت: راه و مسیر استکبارستیزی ملت های آزاده دنیا تا حصول نتیجه و آزادی قدس شریف همچنان ادامه دارد.

«محمدرضا رضایی کوچی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت روز جهانی «قدس» گفت: مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست بین المللی، آموزه‌ای است که تعالیم حیات بخش اسلام، یاد آور می‌شود که در برابر بی عدالتی، تجاوز، غصب و زورگویی؛ ایستادگی و مقامت، کلیدواژه ظفر و پیروزی است.

 

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی افزود: در این برهه زمانی، اتحاد، آگاهی و بصیرت دینی مسلمین جهان، رمز موفقیت و نابودی مستکبرین و در رأس آنان اسراییل خائن و جنایت کار است.

 

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «روز قدس روز حیات مجدد اسلام است»، خاطرنشان کرد: آحاد مسلمین جهان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با برپایی تجمعات و راهپیمایی، خشم و انزجار خود را از ظلم و ستم رژیم های غاصب و زورگو اعلام و طنین آزادی قدس شریف را سر می دهند.

 

رضایی کوچی ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)؛ «روز قدس باید تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد»؛ بنابراین راه و مسیر استکبارستیزی ملت های آزاده دنیا تا حصول نتیجه و آزادی قدس شریف همچنان ادامه دارد.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با هم بستگی و یک پارچگی بیشتر مسلمین، ملحدان، ستمکاران و اسرائیل متجاوز از صفحه عالم محو و پرچم اسلام در اقصی نقاط گیتی به اهتزاز در آید.

 

کد خبر 1170797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha