نابودی صهیونیست ها خیلی سریع تر از آنچه که فکر می کنیم، روی می دهد

سردار نقدی، نابودی صهیونیست ها را خیلی سریع تر از آنچه که فکر می کنیم، عنوان کرد و گفت: آنان دور شهرهای خود دیوار کشیده و با قرنطینه کردن شهرها سعی بر کاهش ضربات دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «محمدرضا نقدی»، امروز (جمعه 9 اردیبهشت) در پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز و همزمان با روز قدس با اشاره به اینکه مردم ولایی ایران اسلامی، ولی زمان خود را شناختند و با دشمن شناسی و آگاهی مثال زدنی خود، علیه دشمن بپاخاستند، گفت: این قیام مردم ایران علیه دشمنان با تاسی از فرهنگ ائمه اطهار (ع) و فرهنگ عاشورایی است و امروز تمام مشکلات موجود را به جان خریدند تا از اسلام و ایران حمایت و دفاع کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری این مطلب که مردم سعی کردند تا لطمه ای به ایران و اسلام وارد نشود و با هدایت ها و رهنمودهای ولایت فقیه به قله های افتخار دست یافتند، اظهار کرد: مردم پس از ۲ سال که از شیوع بیماری کرونا می گذرد امسال با حضور حماسی خود، پرچم انقلاب را برافراشتند و خاری بر چشم دشمن شدند و بدانید این حرکت عظیم مورد عنایت الهی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب قدس از زمان ایجاد خود تا ۴۳ سال قبل در تمام جنگ ها پیروز بود اما پس از نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل (ره) و ایجاد جنب و جوش در میان آزادی خواهان و مسلمین جهان دیگر رنگ پیروزی را به خود ندید و نامگذاری روز قدس نشان از تیزبینی امام راحل (ره) داشت که پس از نامگذاری، این رژیم کودک کش نتوانست در هیچ مرحله ای به پیروزی برسد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز حزب الله لبنان با تاسی از انقلاب اسلامی پرچمی برافراشته و موجب هراس رژیم صهیونیستی شده است و تمام عملیات های غاصبان قدس به شکست مواجه شده است، تاکید کرد: تمام این اتفاقات ثمره انقلاب اسلامی است و تمام آزادی خواهان جهان با تاسی از اتقلاب اسلامی با ظلم و جور به مقابله می پردازند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران مشکلات را پشت سر گذاشته به زودی پیروزی نزدیک است و اگر اکنون این پیروزی ها به ثمر ننشسته است به این خاطر است که باید قوی تر شویم و همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا دولت اسلامی در جهان توسعه یابد و امروز حجت بر مسئولین تمام است چرا که مردم همواره با صبر بوده و پای کار ایستادگی کرده اند.

سردار نقدی، نابودی صهیونیست ها را خیلی سریع تر از آنچه که فکر می کنیم، عنوان کرد و افزود: آنان دور شهرهای خود دیوار کشیده و با قرنطینه کردن شهرها سعی بر کاهش ضربات دارند.

کد خبر 1170799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha