بهانه‌جویی‌های امریکا موجب توقف مذاکرات وین است

حجت الاسلام علی اکبری گفت: روز قدس یک سنت سیاسی و عبادی بوده و چرائی روز قدس یکی از مهمترین پرسش‌هایی است که باید برای نسل جدید تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه روز قدس یک سنت سیاسی و عبادی بوده و چرائی روز قدس یکی از مهمترین پرسش‌هایی است که باید برای نسل جدید تبیین شود، اظهار کرد: زندگی مسؤولانه یک مسلمان از دلایل اصلی روز قدس است.

 

 

حجت‌الاسلام علیرضا علی‌اکبری با بیان اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس دشمنان اسلام را غافلگیر کرد و از نتایج آن جلوگیری از عدم فراموشی مسئله قدس و مظلومیت مردم فلسطین در افکار جهانیان است، افزود: دستاورد دیگر انتخابی به عنوان روز قدس تحول در ماهیت مبارزه علیه رژیم صهیونیستی است به این معنا که مسؤولیت این مبارزه را از دست دولت‌های عربی اسلامی خارج کرده و بار آن را بر دوش امت اسلامی قرار داده است.

 


وی تاکید کرد: بیداری کنونی در جهان اسلام از مهمترین نتایج و دستاوردهای روز جهانی قدس محسوب می‌شود.

 


خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به توقف مذاکرات وین با توجه به اتمام مباحث فنی و بهانه جویی آمریکا تاکید کرد: مهمترین مانع بر سر راه دستیابی به توافق هسته‌ای، بهانه‌جویی‌های امریکا به دلیل شرایط داخلی و خارجی دولت و حاکمیت این کشور است.
 

 

وی با بیان اینکه قطعاً نمایندگان ایران انقلابی در مذاکرات که از فرزندان شجاع و انقلابی مردم ایران هستند در مقابل زیاده‌خواهی‌های شیطانی خواهند ایستاد و به چیزی کمتر از رفع تحریم‌ها رضایت نخواهند داد، افزود: تقویت تولید ملی و بهبود معیشت، اصلاحات کلان اقتصادی، فعال‌سازی حداکثری ظرفیت‌های ملی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی را برای نوسازی تحریم‌ها لازم و ضروری است.

کد خبر 1170838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha