حکومت اسرائیل فرسایشی شده است/ سلب آرامش از رژیم صهیونیستی

سردار جوانی در جمع مردم اصفهان گفت: حکومت اسرائیل فرسایشی شده و دیگر قدرت گذشته خود برای سرکوبی ملت ها و کشور گشایی را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار یدالله جوانی روز جمعه در سخنرانی میدان امام خمینی(ره) اصفهان به شکوه حضور مردم در راهپیمایی اشاره کرد و اظهارداشت: شور و نشاط و حماسه حضور مردم ایران در این روز جمعه مثل نخستین روز قدس ابتدای

انقلاب اسلامی به چشم می آید.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران و دیگر کشورهای جهان در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به پا خواسته اند و خواهان پایان کشت و کشتارهای ظالمانه هستند.

 

وی با بیان اینکه اسرائیل فقط با ایران لبنان و فلسطین دشمنی ندارد، تصریح کرد: آنان به دنبال غصب منافع و کشور گشایی در دنیا بوده و از مانع بیداری و استقلال ملت ها هستند

 

 سردار جوانی با اشاره به پیش بینی سقوط حکومت اسرائیل توسط رهبران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: حکومت اسرائیل فرسایشی شده و دیگر قدرت گذشته خود برای سرکوبی ملت ها و کشور گشایی را ندارد.

وی ادامه داد: آنان در مقطعی از زمان کشور گشایی کرده و با ظلم وستم به دنبال تسلیم کردن دیگران در برابر حکومت خود بودند که امروز با سقوط توانایی خود و افول قدرت اطلاعاتی و عملیاتی دچار مشکل شده اند.

 

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: آنان باید به زودی خاک کشورهای مورد تصرف را ترک کنند و به جای ادامه مسیر انسان کشی در خاک خود مشغول به فعالیت باشند.

 

سلب آرامش از رژیم صهیونیستی

 

وی با اشاره به تقویت بنیه نظامی در کشورهای مسلمان اظهارداشت: اسرائیل و آمریکا دیگر توان مقابله با دولت های مسلمان را نداشته و همه شاهد خروج و شکست آنان از کشورهای اسلامی بوده ایم.

سردار جوانی ادامه داد: مردم فلسطینی سنگ به دست امروز دارای توان نظامی و قدرت موشکی شده اند و قادر به تخریب یک لحظه ای خاک اسرائیل هستند و اینگونه آرامش آنان از بین رفته است.

 

وی فروریختن قدرت پوشالی غرب و اسرائیل از یک طرف و تقویت بنیه نظامی ملت های مسلمان جهان را از جنبه دیگر از عوامل سلب آرامش ظالمان عالم بیان کرد و اذعان داشت: آنان مجبور به ترک فلسطین از طریق دریاها خواهند شد و سرنوشت بدی برای آنان است.

این فرمانده سپاه پاسداران یادآورشد: سازش با آمریکا و اسرائیل سبب افزایش توان و قدرت آنان خواهد شد که مراقب این چنین وضعی باشیم.

کد خبر 1170845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha