مشت‌های وحدت و یکپارچگی همه مسلمانان در روز قدس به یکدیگر گره خورده است

عمیدزاده گفت: امروز مشت‌های وحدت و یکپارچگی همه مسلمانان در روز قدس به یکدیگر گره خوردند و در صفوف میلیونی در سرتاسر جهان بر پیکره پوشالی و جعلی رژیم اشغال‌گر فرود می‌آیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، مردم خداجوی، مومن و روزدار و مدیران و مسئولان خرمشهر ظهر امروز (جمعه ۹ اردیبهشت) همزمان با سراسر کشور در حمایت جهانی از مردم بی گناه و مظلوم فلسطین با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند.

 

راهپیمایان در این آئین ضمن اعلام انزجار از تحرکات خصمانه و ددمنشانه رژیم کودک کُش صهیونیستی اسرائیل و هم پیمانانش در گرمای طاقت فرسا و با زبان روزه این پیام را به جهان استکبار مخابره کردند که گرما و روزه داری آنها مانع از دفاع از مظلومان نمی‌شود.

 

مردم مقاوم و همیشه در صحنه خرمشهر باری دیگر حگاسه آفرینی کردند و در این راهپیمایی با مشت های گره کرده شعارهای فریاد هر مسلمان مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است، خون شهید غزه اکنون پیام دارد، کرانه باختری عظم قیام دارد، بیت مقدس بود قبله اول ما و یا ایها المسلمین اتحدو اتحدو؛ را سر دادند و با ملت مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.

 

در این آئین نیز «نادر عمیدزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی، روز جهانی قدس را روز وحدت و همبستگی جهان اسلام و روز اعلام انزجار و نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ ستیزی مردم مستضعف دنیا خواند و اظهار کرد: امروز مشت‌های وحدت و یکپارچگی همه مسلمانان در روز قدس به یکدیگر گره خوردند و در صفوف میلیونی در سرتاسر جهان بر پیکره پوشالی و جعلی رژیم اشغال‌گر فرود می‌آیند.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر با بیان اینکه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز جهانی قدس بسیار مهم است افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب با توجه به فداکاری های بزرگ مردم فلسطین و اوج گیری جنایات صهیونیست‌ها، روز قدس امسال با سال‌های قبل متفاوت برگزار شد و مردم با ابراز همدلی با مردم مظلوم و درعین حال مقتدر فلسطین با آنها همبستگی کردند.

 

وی تصریح کرد: امسال مردم شهیدپرور خرمشهر پس ۲ سال وقفه در برگزاری این روز مهم و ارزشمند به دلیل شیوع بیماری کرونا، همراه و هم صدا سراسر کشور عزیزمان ایران و دیگر ملت های مسلمان جهان در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس پرشور و گسترده شرکت کردند و و قاطعانه، حمایت راسخ خود را از ملت مقاوم و مبارز فلسطین ابراز داشتند.

 

کد خبر 1170861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha