محور مقاومت فلسطین در انتفاضه جدید تا پیروزی نهایی دست از تلاش  بر ندارد

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: محور مقاومت فلسطین در انتفاضه جدید تا پیروزی نهایی دست از مقاومت و تلاش بر ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان اظهار داشت: از جمعیت بی نظیر امسال در راهپیمایی که امروز شرف حضور داشتند، تقدیر و تشکر می کنم، گوش به افکار مسموم برخی ها ندهیم که می گویند این حرکت ها چه تاثیری دارد، امروز بار دیگر قدرت مسلمین به جهان به رخ استکبار کشیده شد.

 

وی افزود: در مقابل ظالم پا برجا ایستادیم و پا پس نمی کشیم، تا آخر هم ایستادیم و این ایستادگی را تا پیروزی ادامه می دهیم و لازم است محور مقاومت در انتفاضه جدید تا پیروزی نهایی دست از مقاومت بر ندارد.

 

امام جمعه قرچک: تمامی کفار و مشرکین سال های سال برای شکست و از بین بردن اسلام برنامه ریزی کردند تا به این موضوع دست پیدا کنند ولی امروز اسلام دارد بر آنان چیره می شود.

 

حجت الاسلام اسماعیلی بیان داشت: دشمن یک به یک پشت سر هم دارد شکست می خورد، یکی از نمونه های آن طرح معامله قرن بود که توسط مسلمانان آگاه و با بصیرت. به شکست خفت بار برای استکبار جهانی تبدیل کردند؛ پیروزی فلسطین پیروزی مردم مسلمان به ویژه مردم جمهوری اسلامی ایران است، این زنده بودن و همیشه در صحن بودن خار چشم دشمن است و تا به امروز پیروز بودیم.

 

وی افزود: در راه مقابله با دشمنان ایران اسلامی کم تاوان ندادیم، برای نمونه شهدای والامقام و به زودی انشالله شاهد صهیونیسم ها و اسراییل ها خواهیم بود.

 

کد خبر 1170875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha