روز قدس، روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است

آیت اله علما، گفت: روز قدس، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، آیت اله مصطفی علما امروز ۹ اردیبهشت در خطبه این هفته نماز جمعه شهر کرمانشاه، گفت: روز قدس نماد صف‌بندی و تمایز حق و باطل است لذا همه ما باید مبلغ این روز مهم باشیم و در راهپیمایی جمعه آینده شرکت کنیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: راهپیمایی روز قدس در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده که لازم است امسال و با بهبود شرایط کرونایی، با مشارکت گسترده مردم برگزار شد.

 

 

وی خاطر نشان کرد:باید بر سر ظالم فریاد زد و امروز ما مسلمانان همه باید بر سر رژیم غاصب صهیونیستی فریاد بلند بزنیم زیرا کودکان، جوانان و خانه های مسلمانان را با زورگویی می کشد و خراب می کند.

 

 

آیت اله علما تصریح کرد: امام راحل (ره) از سال ۴۲، زمانی که رژیم اسرائیل چند سال از تشکیل آن نگذاشته بود خطرش را به همه گوش زد کرد، اما کسی توجه نکرد و الان می بینیم چه بر سر کشورهای مسلمان با وجود همه سرمایه و ثروت شان می آورد.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس امسال،اظهار کرد:امروز مردم در کرمانشاه شاهکار کردندو با حضور گسترده و خودجوش خود در خیابانهای شهر فریاد مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل را سردادند و مشت محکمی در دهان یاوه گویان زدند.

 

 

وی در ادامه با اشاره  به نهم اردیبهشت ماه روز شوراهای اسلامی، گفت:اعضای شوراهای شهر و روستای استان به لایه های پایین جامعه و به محله های حاشیه نشین شهرها توجه کنند زیرا شعار امام (ره) رسیدگی به مستضعفان بودچون انقلاب اسلامی ایران با شعار حمایت از مستضعفین به پیروزی رسیده است.

 

کد خبر 1170881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha