ملت فلسطین به پشتوانه مردم آزادی خواه ایران در مسیر مبارزه برای آزادی قدس قرار گرفتند

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه محور قرار دادن مسئله فلسطین پس از پیروزی انقلاب اسلامی، عامل ایجاد یک تحول عظیم در جهان است گفت: اینک ملت فلسطین به پشتوانه مردم عدالت خواه ایران برای آزادی قدس راه مبارزه را پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۹ اردیبهشت) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه این هفته خرمشهر که پس از راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده و پرشور مردم مقاوم و همیشه در صحنه این شهر در مصلای مسجد جامع برگزار شد، با تقدیر از حضور پرشور مردم با بصیرت خرمشهر در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: امروز می بایست سرنوشت مردم فلسطین در دست خودشان قرار گیرد، ضمن اینکه طرح‌های سازش کارانه برخی از کشورها محکوم به شکست است.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر با بیان اینکه روز قدس باعث صدور انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی شده است افزود: متاسفانه نظام سلطه و استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و برخی کشورهای خبیث اروپایی و خیانتکار عربی تلاش‌ می‌کنند ملت‌ها مسئله فلسطین را فراموش کنند.

 

وی محور قرار دادن مسئله فلسطین پس از پیروزی انقلاب اسلامی را عامل ایجاد یک تحول عظیم در جهان دانست و تصریح کرد: اینک ملت فلسطین به پشتوانه مردم عدالت خواه ایران برای آزادی قدس راه مبارزه را پیش گرفته است.

 

حجت‌الاسلام عادل‌پور در بخش دیگری از سخنان خود به روز کارگر نیز اشاره کرد و ادامه داد: حفظ کرامت کارگران بسیار مهم است چرا که کارگر یک عنصر بسیار ارزشمند و ستون فقرات اقتصادی کشور است.

 

وی بر لزوم رفع دغدغه‌های کارگران از جمله حقوق، بیمه و امنیت شغلی تاکید کرد و یاد آور شد: مسائل سیاسی و اختلاف بین مسئولان هیچ ربطی به کارگران ندارد.

 

کد خبر 1170892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha