دولت گرانی بی دلیل را کنترل کند/ با اراده پولادین در برابرآمریکا می‌ایستیم

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه سکوت در برابر ظلم در مکتب اسلام پذیرفته نیست، گفت: حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین، منافع ملی ما را تأمین می‌کند؛ البته دولت باید رفاه اقتصادی مردم را هم فراهم کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مظاهر تقوا است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: طمع اشغالگری رژیم صهیونیستی سیری ناپذیر است و اگر جبهه مقاومت اسلامی نبود؛ این غده سرطانی همه منطقه خاورمیانه را گرفته بود.

آیت الله شعبانی موثقی گفت: جریان مقاومت، اسرائیل را از لبنان بیرون کرد و انتفاضه فلسطین را به راه انداخت و در بسیاری کشورهای دیگر هم با شکست روبرو شد.

وی، حمایت از فلسطین را وظیفه شرعی دانست و تصریح کرد: سکوت در برابر ظلم و کودک کشی و آواره شدن میلیون‌ها فلسطینی در مکتب اسلام، پذیرفته نیست.

امام جمعه همدان بیان کرد: البته حمایت از جبهه مقاومت و فلطسین، حمایت از منافع مادی خود ما هم هست زیرا  از سال‌ها پیش، نقشه غرب ایجاد نقشه خاورمیانه با مدیریت آمریکا و اسرائیل و برخی کشورهای دیگر بوده است.

آیت الله شعبانی موثقی اعلام کرد: ترامپ 7000 میلیارد دلار در خاورمیانه خرج کرد، اما موفق نشد نقشه خود را پیاده کند و امروز نه تنها امنیت مرزهای جمهوری اسلامی حفظ شده که کمربندی ایمنی ایران خارج از مرزها فراهم شده است.

وی گفت: امروز قدرت چانه زنی جمهوری اسلامی بیشتر شده و غرب معترف است هر مشکلی در خاورمیانه پیش آید بدون حضور ایران برطرف نمی‌شود و این عمق نفود ایران را نشان می‌دهد.

امام جمعه بیان کرد: بیشتر از مبالغ مادی، هزینه ایران برای مقاومت، شهدای مدافع سلامت و شهید همدانی‌ها و سلیمانی‌ها هستند که در برابر دشمن ایستادگی کردند.

آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: ما با اراده پولادین شهدا در برابر آمریکا می‌ایستیم زیرا حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین منافع ملی ما را تأمین می‌کند؛ البته دولت باید رفاه اقتصادی مردم را هم تأمین کند.

وی با بیان اینکه نباید گذاشت نگاه کودکانه برخی روشنفکران به مسئله امنیت، تقابل فکری در جامعه ایجاد کند، افزود: گرانی بی‌دلیل پذیرفته نیست و دولت باید بر بازار نظارت مناسب داشته باشد و این کار نشانه قدردانی از مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: از مسائل مورد تأکید رهبری، گفتگوی مسئولان با تشکل‌های مطالبه گر و دانشجویی است و دفتر نمایندگی ولی فقیه آمادگی دارد که فضای این کار را در استان فراهم کند.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاره به فضای کم برای اقامه نماز جمعه در ماه مبارک رمضان اعلام کرد: کلنگ ساخت مصلای همدان، ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به زمین خورده، اما 40 سال باقی مانده و این در شأن همدان نیست.

پایان پیام/

 

کد خبر 1170894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha