روز قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی و دفاع همه‌جانبه از مظلومان در سراسر دنیا است

دهقان با اشاره به اینکه روز قدس، نماد مبارزه با استکبار جهانی و دفاع همه‌جانبه از مظلومان در سراسر دنیا است گفت: مبارزه با استکبار جهانی و ظلم‌ستیزی از ویژگی‌های اسلام ناب محمدی است و اهل‌بیت‌ (ع) نیز به عنوان الگوی مناسب در این مسیر به شهادت رسیدند.

«حسن دهقان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: امام خمینی (ره) در پیامی تاریخی خطاب به مسلمانان ایران و جهان آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس نامید که هر ساله توسط ملت بزرگ ایران اسلامی و سایر مسلمانان جهان، در این روز راهپیمایی باشکوهی بر علیه رژیم صهیونیستی اسرائیل برگزار می‌شود.

 

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک افزود: به برکت امام راحل و این فرمان تاریخی هر ساله شاهد راهپیمایی‌های باشکوهی توسط ملت‌های مسلمان و آزاده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام نفرت و انزجار از رژیم جنایتکار اسرائیل و حامیان آن در سراسر کشورهای مسلمان هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه روز قدس، نماد مبارزه با استکبار جهانی و دفاع همه‌جانبه از مظلومان در سراسر دنیا است اذعان کرد: مبارزه با استکبار جهانی و ظلم‌ستیزی از ویژگی‌های اسلام ناب محمدی است و اهل‌بیت‌ (ع) نیز به عنوان الگوی مناسب در این مسیر به شهادت رسیدند.

 

دهقان با بیان اینکه امروز عزت و اقتدار ملت‌های مسلمان تنها با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان قسم خورده با وحدت و تبعیت از ولایت فقیه به دست می‌آید خاطر نشان کرد: امید است به‌زودی شاهد پیروزی ملت مظلوم فلسطین و از بین رفتن رژیم جعلی اسرائیل باشیم.

 

کد خبر 1170916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha