صف طویل دوخت رایگان چادر سنتی در اخرین روز نمایشگه قرآن

سلیمانی گفت:تمام تلاش خود را می کنیم که تا اخرین ساعت برپایی نمایشگاه دوخت چادر در بخش عفاف و حجاب ادامه داشته باشد و در صورتی که به دوخت چادر مراجعه کنندگان نرسیم از انها چادر نمی پذیریم.

به گزارش خبرنگار قرآن معارف خبرگزاری شبستان، امروز 9 اردیبهشت اخرین روز بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که با استقبال و ازدحام چشم گیر جمعیت مواجه بود و از جمله بخش هایی که با صف عریض و طویل بازدیدکنندگان مواجه است بخش عفاف و حجاب و غرفه دوخت چادر رایگان است که در این بخش دوخت چادر سنتی به شکل رایگان انجام می شود در همین رابطه اسدالله سلیمانی، مدیر بخش عفاف و حجاب در گفتگو با خبرنگار قران و معارف خبرگزاری شبستان در مورد خدمات این بخش از نمایشگاه با توجه به استقبال بازدیدکنندگان گفت: این بخش از نمایشگاه با 20 نفر پرسنل خیاط تمام تلاش خود را بکار می برند تا بتوانند پاسخگوی خدمات ارایه دوخت چادر رایگان برای علاقمندان به عفاف و حجاب باشند.

وی در مورد ساعت پایان کار نمایشگاه اظهار کرد: امروز چهاردهمین روزنمایشگاه و اخرین روز است که تا ساعت یک نمایشگاه به کار خود ادامه می دهد و تمام تلاش خود را می کنیم که تا اخرین ساعت دوخت چادر ادامه داشته باشد و در صورتی که به دوخت چادر مراجعه کنندگان نرسیم از انها چادر نمی پذیریم.

نرگس نصر آبادی یکی از دوزندگان چادر در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قران است که از اولین روز نمایشگاه هنر خیاطی خود را برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان در اختیار انها قرار داده است در مورد دوخت چادر گفت: 25 سال است که تجربه خیاطی دارم و خوشحالم که در این  بخش به ارایه خدمت دوخت چادر برای مردم فعالیت می کنم .

وی در رابطه به اینکه  دوخت چادر در نمایشگاه رایگان است و برای شما به عنوان خیاط دستمزدی تعلق نمی گیرد گفت: دوخت  چادر رایگان و هر خدمتی که از دست افراد بر می اید و می خواهند ان را در راه رضای خدا به مردم ارایه کنند یک معامله میان خدا و بنده است و اینکه برای  هموطنم دوخت چادر انجام می دهم این خدمت چشم گیری نیست که بخواهم برای ان انتظاری داشته باشم  و بی واسطه با خدا معامله کرده ام.

 این خیاط و دوزنده چادر در نمایشگاه تصریح کرد: مردم با مراجعه به این بخش با ما گفتگو می کنند انتقاد و پیشنهادات خود را ارایه می کنند و برای ما دعا می کنند  و این بهترین بخش کار است.

وی گفت: برای بخش مالی در رشته خیاطی هر روز کار می کنم اما در مورد اینکه کسی نیازمند نباشد و من بتوانم کاری برای فردی انجام بدهم که رفع نیاز او برآورده شود بسیاربرای من شیرین و لذت بخش است و خدا را شاکرم که این فرصت برای ارایه این خدمت در نمایشگاه برای من فراهم شده است و دوست دارم حتی این حرفه را به افراد دیگر هم اموزش بدهم تا همه بتوانند از هنر بهره ببرند.

   

کد خبر 1170929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha