شوراها از بطن جامعه برخاسته اند

شهرداردهلران گفت: شوراها به عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن جامعه برخاسته است زبان گویای جامعه هستند و با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌‌كنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «امین الله جام سحر» در نشست شهرداران و شوراهای اسلامی شهر دهلران و بخش های تابعه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دهلران برگزار شد، اظهار کرد: در بیان اهمیت و جایگاه شورا همین بس که یکی از فصول قانون اساسی مربوط به شوراهاست که به دلیل اهمیت بسیار، ۶ اصل به آن اختصاص پیدا كرده است.

 

وی تصریح کرد: با تأسیس شورای اسلامی شهر فرایند واگذاری امور به مردم و نقش‌آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود و جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند، عینیت یافت.

 

جام سحر گفت: خوشبختانه با تعامل که بین شهرداری و اعضای شورای شهر وجود دارد تلاش شده که در راستای توسعه و عمران اقداماتی انجام خوبی در دستور کار قرار بگیرد.

 

شهردار دهلران تصریح کرد: شورا زبان گویای جامعه هستند و شورائیان‌، با وظیفه‌شناسی در حل مشکلات شهر و روستا تلاش می‌‌كنند و با امانت، کفايت و درايت خود برای نيل به جامعه شهروند مدار، بالنده و شکوفا قدم بردارند.

 

وی گفت: فلسفه ایجاد شوراها عبور از فردیت و پذیرش خرد جمعی برای رسیدن به منطق مشترک به منظور خدمت شایسته‌تر به مردم است و در حقیقت شاه‌کلید موفقیت این نهاد عنصری جز تشخیص نیست، آن هم در نیازها و اولویت‌ها که ثمره‌اش تصمیم‌گیری درست برای ارائه خدمت به مردم است.

 

شهردار دهلران خاطرنشان کرد: باشد که با وظيفه‌شناسی در حل مشکلات شهر و با امانت داری برای رسیدن و تعامل خوب اعضای شورای شهر اقدامات موثری برای شهر و شهروندان انجام بدهیم.

کد خبر 1170937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha