تربت امام حسین(ع)، کام بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن را شیرین کرد

همزمان با برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم غرفه آثار حرم حسینی(ع) به بازدیدکنندگان، تربت امام حسین(ع) هدیه کرد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، همزمان با روز  پایانی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن در مصلی تهران غرفه محصولات و آثار حرم مطهر امام حسین(ع) از کشور عراق ضمن برگزاری قرعه کشی از میان بازدیدکنندگان پرچم متبرک گنبد حرم امام حسین(ع) را به اقای عزیز زاده اهدا کرد.

 

بنابراین گزارش از روز ابتدایی برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بازدیدکنندگان از غرفه آثار حرم حسینی(ع) با نام نویسی و انداختن آن در سبد تعبیه شده برای قرعه کشی و اهدای پرچم حرم امام حسین(ع) انتخاب می شدند که در روز پایانی این نمایشگاه پس از برگزاری مراسمی، این فال نیک و متبرک به نام یکی از بازدیدکنندگان درآمد.

 

شاید یکی از خاطره انگیزترین بخش های نمایشگاه قرآن امسال حضور برادران عراقی و ارائه مصولات فرهنگی و قرآنی حرم اباعبدالله الحسین(ع) بود جایی که بوی عطر حسینی فضای نمایشگاه امسال را متحول کرد و با اهدای خاک تربت امام حسین (ع) کام بازدیدکنندگان را شیرین شد.

 

مسئول غرفه آثار حرم حسینی(ع) از حضور 5 ساله این غرفه در ادوار گذشته خبر داد و برای سال های آینده برنامه های ویژه ای در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خواهند داشت.

 

یاد نام امام حسین (ع) یکی از نقاط قوت نمایشگاه قرآن امسال به شمار می رفت که عطر معنویت ان فضای نمایشگاه را عطرآگین کرده بود.

کد خبر 1170943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha