نیروهای مسلح بر امنیت مرزهای خراسان جنوبی اشراف کامل دارند

قناعت با اشاره به اینکه نیروهای مسلح خراسان جنوبی بر امنیت مرزها اشراف کامل دارند، گفت: هر نوع ورود غیرمجاز از طرف افغانستان به مرزهای استان مورد رصد نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «جواد قناعت» عصر امروز(۹ اردیبهشت) بلافاصله بعد از سخنرانی در راهپیمایی روز قدس و اقامه نماز جمعه با هدف عرض خداقوت به نیروی‌های مسلح مستقر در مناطق مرزی با سفر به شهرستان‌های درمیان و زیرکوه از پاسگاه‌های مرزی گزیک و یزدان بازدید کرد.

 


استاندار خراسان جنوبی در این بازدید از پاسگاه‌های مرزی اظهار کرد: امروز فرصتی شد که به همراه فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی و مجموعه مرزبانی، بازدیدی از برخی پاسگاه‌های مستقر در مرز داشته باشم.

 


قناعت با اشاره به روحیه نشاط و ایمان و انگیزه در فرماندهان و سربازان برای حراست از مرزها، گفت: نیروهای مسلح با آمادگی کامل برای ایجاد امنیت و‌ حراست از مرزها تلاش می کنند.

 


وی ادامه داد: اشرافیت علمی و پهپادی نیروی‌های مسلح در مرزهای استان خراسان جنوبی کامل است و هر نوع ورود غیرمجاز در مرز از طرف افغانستان مورد رصد نیروهای مسلح ما قرار دارد.

 


استاندار خراسان جنوبی همچنین وحدت و یکپارچگی در بین نیروهای مسلح را ستودنی دانست و افزود: امکانات و تجهیزات در مرزهای استان کامل است اما در این بازدیدها برخی درخواست‌ها مطرح شد که با هماهنگی در سطح استان انجام خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1170944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha